Bra filmer och läsning om Bondage
Min man är nyfiken på att testa det här med bondage.
Jag har alltid velat bli bunden och gärna lite smiskad.
Vart hittar vi bra filmer. Gärna på nätet.
Tips på bra läsning
Min man är nyfiken på att testa det här med bondage.
Jag har alltid velat bli bunden och gärna lite smiskad.
Vart hittar vi bra filmer. Gärna på nätet.
Tips på bra läsning
Bra filmer om bondage har jag inte direkt hittat. Two Knotty Boys www.knottyboys.com/ har instruktioner om knutar, de är bra. Men annars är filmer antingen jätteavancerade japanska grejer, eller också väldigt mycket knutet på ställen som Sex and Submission, där båda är bindningar som tar timmar att göra, och som knappt är praktiskt genomförbara. Inget lite mer amatör-aktigt, som faktiskt går att utföra, och ligga bunden i ett tag.
Jag har samlat ihop hela tre olika knutar på vår blogg, med dessa tre kommer man ganska långt, faktiskt, och om inte annat är det en bra början. Jag har ytterst sällan använt några andra knutar: hasseochanna.wordpress.com/category/knutar/
Jag har bloggat om bondage o sex i rätt många år, så på vår blogg finns det rätt många inlägg där bondage är inblandat. Välj kategori Bondage i högerkanten. En del tips och idéer kanske ni kan få. Jag kan inte påstå att jag hittat någon annan blogg om bondage, som jag tyckt varit värd att följa, under åren, men jag har väl heller inte letat så ihärdigt, faktiskt.
/Hasse
Är det instruktionsvideor ni vill ha så two knotty boys som ovanstående tipsat om men kolla även upp twisted monk tror jag det hette.
Ts...vad är det för typ av filmer du vill se? instruktionsvideos eller ren porr?
Ett tips är att bli medlem på darkside där du kan få tips och goda råd om det mesta inom BDSM )
Letar också!