• Anonym (Seriöst?)

Hur vet man att en kille är seriös?

Har dejtat en kille i ca 2 månader, världens gulligaste... säger att han tycker om mig osv. som de brukar vara i början super charmig, snäll, rolig och vi kommer bra överens.

Jag tycker om honom jättemycket och tror att han också gör det, till en början så snackade vi om att vara kk, vilket vi båda var överens om men det har blivit mer än det nu, vi sa att vi skulle ses dejta osv. i 10 veckor till en början och dessa veckor tar slut i typ snart typ om 2 veckor.... 

Någon som har en erfarenhet av detta?

Kan tillägga mer om det behövs. 

• Svar på tråden Hur vet man att en kille är seriös?
  • Anonym (Tess)

Vad gör ni när ni ses?
    Är det bara sex då?

• Anonym (Seriöst?)

Nej, vi fikar går på bio, myser kollar på film pluggar tillsammans. 
    Vi har även mycket sex, är mycket hemma hos honom nästan varje helg så vi dricker tillsammans med hans rumskamrat eller bara myser.

• Anonym (Tess)

Hmm, det är ju såklart svårt att svara på.

Hur skulle han reagera om du inte hör av dig/inte kan ses på typ en vecka eller så?

• Anonym (Seriöst?)

I början var det oftast han som föreslog om vi skulle ses nu är det båda, han vill alltid ses när jag frågar osv.
    vi pratar i tele eller smsar varje dag om jag inte hör av mig så undrar han varför!

Han skulle väl tro att jag inte är intresserad längre 

• Anonym (Tess)
    Anonym (Seriöst?) skrev 2014-01-13 12:28:48 följande:
    I början var det oftast han som föreslog om vi skulle ses nu är det båda, han vill alltid ses när jag frågar osv.
    vi pratar i tele eller smsar varje dag om jag inte hör av mig så undrar han varför!

Han skulle väl tro att jag inte är intresserad längre 
    Jag hade testat det. Om han hör av sig då och är lite ledsen för att han tror att du är ointresserad så är han ju uppenbarligen intresserad själv?
  • Anonym (Seriöst?)

Så brukar det faktist gå till.... frågan är väl hur länge han är intresserad...

• Zoja
    Anonym (Tess) skrev 2014-01-13 12:16:58 följande:

Hmm, det är ju såklart svårt att svara på.

Hur skulle han reagera om du inte hör av dig/inte kan ses på typ en vecka eller så?

Varför ger du sådana råd? Är du 14 år gammal?
  • Anonym (Seriöst?)

Zoya! Vad är ditt råd?

• Anonym (Seriöst?)

Fråga har man väl redan gjort men får inget riktigt svar.... det verkar ju som om att han är intresserad vi har ju hängt ihop i 2 månader... lite länge om han skulle skämta

Svar på tråden Hur vet man att en kille är seriös?