• mback

BF aug, sep 2014 Åkersberga

Bf i september. Bor dock i Rosersberg. Vårt första barn!
    Hur mår ni? :)

• mback

Jag mår ganska bra faktiskt. Börjar må lite småilla nu men inte så farligt än, hoppas det förblir så. Är dock så väldigt hungrig hela tiden ;)

• mback

Lilla Ruth: Jobbigt att må så illa. Fast jag skulle gärna göra det för jag känner knappt av att jag är gravid. Lite ont i brösten har jag, hungrig och väldigt trött. Men annars känns allt normalt. Tycker att det är jobbigt att det är så tidigt i graviditeten för jag längtar ju så himla mycket nu, det är ju så lååångt kvar. 

• mback

Längtar så jag med! Undrar lite hur det fungerar med ultraljud och sånt, kan man få göra ett tidigt om man betalar för det? Kan inte vänta så länge till haha :)

• mback

Hur går det för er alla? Jag fick mig ett ultraljud i fredags 7/2. Där syntes en liten pärla med ett slående hjärta som slog kullerbyttor :)

• mback

Ja det var helt underbart. den 5 mars är det KUB så då får jag se igen :) Tråkigt att du mår så dåligt :( jag mår faktiskt väldigt bra, trött och illamående typ var tredje dag bara :) hjortronsylt, hoppas på plus för dig:)

• mback

Åh Grattis!!! Ja jag oroar mig ganska mycket, speciellt då jag ibland inte känner mig gravid alls pga få symptom. Jag har inte berättat får någon än, inte ens föräldrar. Vill vänta till efter KUB :)

• mback

Alltså min barnmorska frågade om jag ville göra ett. Det är frivilligt, men alla i Stockholms län ska få det, oavsett ålder. Så sa hon till mig då jag trodde det bara var kvinnor över 35 år som fick göra det.

Svar på tråden BF aug, sep 2014 Åkersberga