BF aug, sep 2014 Åkersberga
Hoppas på att kunna gå med i denna tråd i slutet av veckan... I så fall blir det oktoberbebis! Hoppas så på ett +. Är 33år och bor i Åkersberga. Blir det ett + i slutet av veckan är det barn nr3.
Hoppas på att kunna gå med i denna tråd i slutet av veckan... I så fall blir det oktoberbebis! Hoppas så på ett +. Är 33år och bor i Åkersberga. Blir det ett + i slutet av veckan är det barn nr3.
Fick ett + i dag! tjohooo så enligt mina beräkningar ska det konma en liten 31.a oktober. Trots att jag har två små sedan tidigare glömmer man fort. Allt känns nytt! Men spännande... :) Nu ska jag bara njuta och försöka att inte oroa mig för missfall etc. Oroar ni er? och när valde ni att berätta på tex jobbet om ni nu gjort det:)
Tack :) Väljer man själv om man vill göra kub testet? eller erbjuds man efter en viss ålder? Jag har tänkt hålla detta hemligt så länge som möjligt... Kommer dock bli svårt att komma på förklaringar till varför jag inte dricker vin på alla kommande vårmiddagar :)
Jaha... jag hade hoppats slippa skriva detta men verkar tyvärr som att det inte blir nån bebis i oktober . I morse började jag blöda, så det blev ett tidigt missfall av detta +. Såå tråkigt. Känner mig tom och rädd över att det kanske inte blir nån 3.e. tänk om nåt är fel? Har med mina andra två blivit gravid vid första försöket, smidiga graviditeter, lätta förlossningar. Så detta är helt nytt för mig även om jag vet att risken såklart finns. Nu vill jag bara gråta !