• PetraO

    Håkan Hellström Citat

    Älskar Håkan och tänkte dela med mig några av hans fina texter, fyll gärna på!

    Och det känns som jag gett allt jag kan ge, ändå har jag inte hittat vad jag letat efter

    Du betydde inte allt men det blåste aldrig kallt


    För vem kan glömma att stjärnorna någon gång blir stenar och vem vet hur länge vi har varandra


    Är det här allt som blir så dör jag

    Förändras, förändras aldrig. Behåll din rastlöshet och stanna inte, såna som oss blir aldrig framme. Ta min hand och kom så går vi vidare.

    Och jag skulle ringt dig ikväll men handen fastnade framför mig. Och jag skulle sagt "jag älskar dig" men stolthet kom i vägen.
  • Svar på tråden Håkan Hellström Citat
  • PetraO
    volvo142 skrev 2014-01-14 15:54:59 följande:
    han är bra ! vad heter den låten?
    Det är olika låtar <3
  • Fridayyy

    Åh, en tråd för mig.....älskar hans texter. Speciellt från Känn ingen sorg-skivan.

  • PetraO
    Tack för tårarna på kinderna och stjärnorna på himlarna.

    Skyll dig själv ingenting händer här, men det gör ingenting om dina händer är här

    Min favorit :( = Och vad vet du om kärleken förrän du förgäves hatat den.
  • Alltid Daph
    Det var så mörkt den kvällen jag gick hem. Jag hade hoppats på något. Hoppats på något!

    Det kan jag brista ut i lite när som helst. Gärna i en mörk park när man är ensam på väg hem från jobbet, med lurarna i öronen. Hela hjärtat bara sväller av dessa ord av mågon anledning.
  • PetraO
    Alltid Daph skrev 2014-01-14 16:27:55 följande:
    Det var så mörkt den kvällen jag gick hem. Jag hade hoppats på något. Hoppats på något!

    Det kan jag brista ut i lite när som helst. Gärna i en mörk park när man är ensam på väg hem från jobbet, med lurarna i öronen. Hela hjärtat bara sväller av dessa ord av mågon anledning.
    Så vackert!!
  • Aupendi

    Jag blir hellre ensam än lycklig med nån annan

    Sprid ut bensinen över solnedgången,

    Riv ner staden

    Häll ut havet ända bort till horisonten

    tysta ner musiken

    Hon kommer aldrig hit igen

    Det kommer kanske inte alltid va vi två,

    Bara så länge det finns stjärnor över oss

    Och så länge våra hjärtan klarar av att slå

    Jag har inga starka armar att bära dig på och jag är inte mycket, inte mycket att titta på men du kommer aldrig behöva ljuga igen

    Och du kommer aldrig behöva se mig ligga död på vägen

    Så många broar jag bränt

    Ingen tog mig riktigt över, nej

    Men jag går inte isär när jag går med dig

    Jag har aldrig varit normal, bara när jag går med dig

Svar på tråden Håkan Hellström Citat