• Anonym (svanken)

Tre frågor om svanktatuering och analsex hos tjejer

1) Hur många tjejer känner ni som har svanktatuering och som uppskattar analsex?
    2) Tenderar tjejer med svanktatuering uppskatta analsex mer än de utan?
    3) Har du svanktatuering och gillar du analsex?

Jag frågar åt en kompis. Alternativt så behöver jag läxhjälp.

• Svar på tråden Tre frågor om svanktatuering och analsex hos tjejer
  • Anonym (absolut!)

av egen o begränsad erfarenhet, dvs 2 stycken med svanktatueringar, ja (de både älskade bli rövborrade).
    Jag är man dock så du får vänta på kvinnliga utlåtande :) 

• Anonym (svanken)
    Anonym (absolut!) skrev 2014-01-15 16:36:22 följande:
    av egen o begränsad erfarenhet, dvs 2 stycken med svanktatueringar, ja (de både älskade bli rövborrade).
    Jag är man dock så du får vänta på kvinnliga utlåtande :) 
    "Rövborrade", haha!
  • Anonym (Kvinna 28år)

Jag uppskattar analsex väldigt mycket, har dock ingen svanktatuering.

• Anonym (svanken)
    Anonym (Kvinna 28år) skrev 2014-01-15 18:07:35 följande:
    Jag uppskattar analsex väldigt mycket, har dock ingen svanktatuering.
    Vad har du att säga om 1) och 2)?
  • Anonym (Vanilj)

Jag har svanktatuering och gillar vaniljsex o svenssonsex. Aldrig provat rumpsex och har aldrig varit intresserad av att knulla runt heller.

• Anonym (snickis)

1 Inga alls 2 Ingen aning 3 Har ingen svanktatto, men älskar analsex.

• Anonym (Kvinna 28år)
    Anonym (svanken) skrev 2014-01-15 18:12:01 följande:
    Vad har du att säga om 1) och 2)?
    De flesta av mina väninnor uppskattar analsex, ingen av dom har svanktatuering. Lite små grejer på armar och vader bara. Tyvärr känner jag ingen med svanktatuering tillräckligt väl för våga ställa den frågan.
  • Anonym (svanken)

Nu blir det här väldigt OT i min egna tråd, men då jag har så många analtjejer på tråden, hehe, så måste jag fråga. Mitt ex gillade analsex, men hon gjorde sån himla grej av det varenda gång. När jag frågade henne om vi skulle ha det så dödade jag stämningen för att jag frågade, det uppfattades som tjatigt. När jag väl skulle göra det spontant så var det istället en massa oro över all skit och då skulle det bli till ett projekt med förberedelser.

Hur gör ni? Själv förstår jag inte vad som ska vara grejen med att jag frågar, eftersom att ingen går igång på skit så förutsätter det självklart att man frågar, dah. Det är väl bara att dra in på toaletten och köra upp duschslangen i tvåan och spola rent, "skita" ut vattnet och upprepa ett par gånger? Jag hjälper gärna till.

• Anonym (snickis)

Skulle inte ta illa upp av en fråga, beroende på hur du ställer den. För mig är det oftast jag som visar vart jag vill ha kuken. Så han behöver inte fråga ;)

• Anonym (svanken)
    Anonym (snickis) skrev 2014-01-15 19:19:45 följande:
    Skulle inte ta illa upp av en fråga, beroende på hur du ställer den. För mig är det oftast jag som visar vart jag vill ha kuken. Så han behöver inte fråga ;)
    Om det är i stundens hetta så frågar jag henne nära örat med något romantiskt som att jag ska ta henne i röven. Är det inte i stundens hetta, då frågar jag om vi ska ha sex och gör en grej av det, för jag går igång även på det, d.v.s. att nästan göra upp ett manus i förväg.
Svar på tråden Tre frågor om svanktatuering och analsex hos tjejer