• Anonym (svanken)

Tre frågor om svanktatuering och analsex hos tjejer

1) Hur många tjejer känner ni som har svanktatuering och som uppskattar analsex?
    2) Tenderar tjejer med svanktatuering uppskatta analsex mer än de utan?
    3) Har du svanktatuering och gillar du analsex?

Jag frågar åt en kompis. Alternativt så behöver jag läxhjälp.

• Svar på tråden Tre frågor om svanktatuering och analsex hos tjejer
  • Anonym (Kvinna 28år)
    Anonym (svanken) skrev 2014-01-15 19:13:56 följande:
    Nu blir det här väldigt OT i min egna tråd, men då jag har så många analtjejer på tråden, hehe, så måste jag fråga. Mitt ex gillade analsex, men hon gjorde sån himla grej av det varenda gång. När jag frågade henne om vi skulle ha det så dödade jag stämningen för att jag frågade, det uppfattades som tjatigt. När jag väl skulle göra det spontant så var det istället en massa oro över all skit och då skulle det bli till ett projekt med förberedelser.

Hur gör ni? Själv förstår jag inte vad som ska vara grejen med att jag frågar, eftersom att ingen går igång på skit så förutsätter det självklart att man frågar, dah. Det är väl bara att dra in på toaletten och köra upp duschslangen i tvåan och spola rent, "skita" ut vattnet och upprepa ett par gånger? Jag hjälper gärna till.
    Jag och min man har analsex väldigt ofta, 2-3 gånger i veckan. Brukar känna på stämningen om det börjar vara sex dags snart och då springer jag in på toaletten rengör där bak med duschslangen, när jag kommer ut så tar jag iniativet till förspelet. Innan det blev rutin så brukade han fråga om jag var sugen på analsex ikväll, vi har väldigt lätt att kommunicera om sex i vårat förhållande.
  • Anonym (jag med)
    Anonym (Kvinna 28år) skrev 2014-01-15 18:07:35 följande:
    Jag uppskattar analsex väldigt mycket, har dock ingen svanktatuering.
    och det andra frågorna kan jag inte svara på då jag inte har någon vän med svank tatuering !
  • Anonym (svanken)
    Anonym (Kvinna 28år) skrev 2014-01-15 19:29:26 följande:
    Jag och min man har analsex väldigt ofta, 2-3 gånger i veckan. Brukar känna på stämningen om det börjar vara sex dags snart och då springer jag in på toaletten rengör där bak med duschslangen, när jag kommer ut så tar jag iniativet till förspelet. Innan det blev rutin så brukade han fråga om jag var sugen på analsex ikväll, vi har väldigt lätt att kommunicera om sex i vårat förhållande.
    Jag vill träffa en kopia av dig. Din man är en lycklig man.
  • Anonym (My)

Jag har svanktatuering och gillar inte analsex. De andra frågorna kan jag inte svara på.

• Josse112
    Anonym (svanken) skrev 2014-01-15 19:13:56 följande:
    Nu blir det här väldigt OT i min egna tråd, men då jag har så många analtjejer på tråden, hehe, så måste jag fråga. Mitt ex gillade analsex, men hon gjorde sån himla grej av det varenda gång. När jag frågade henne om vi skulle ha det så dödade jag stämningen för att jag frågade, det uppfattades som tjatigt. När jag väl skulle göra det spontant så var det istället en massa oro över all skit och då skulle det bli till ett projekt med förberedelser.

Hur gör ni? Själv förstår jag inte vad som ska vara grejen med att jag frågar, eftersom att ingen går igång på skit så förutsätter det självklart att man frågar, dah. Det är väl bara att dra in på toaletten och köra upp duschslangen i tvåan och spola rent, "skita" ut vattnet och upprepa ett par gånger? Jag hjälper gärna till.
    Har svårt att förstå att se analsex som en så stor grej att jag frivilligt skulle pinna in på toan och spola rent mig på insidan innan. Är det inte lättare att bara låta bli att tända lyset på toan och tvätta av kuken efteråt? Den befinner sig ju i alla fall på utsidan av kroppen och går enkelt att göra rent. Jag tycker att pressen på kvinnor går lite för långt om de förväntas göra sig aptitliga till och med på insidan av kroppen, men alla gör ju som de vill.
  • Anonym (svanken)
    Maria 434 skrev 2014-01-15 19:37:22 följande:
    Var man tatuerar sig har inte ett dugg med att göra hur man vill ha sex.
    Jag startade tråden för jag vill hävda annorlunda. Som allt annat kan man så klart inte dra alla över en kant. Men av min egen erfarenhet och som några här nu börjar bekräfta, samt från vänners erfarenheter, så verkar då tjejer som väljer att tatuera sig i svanken ha en betydligt mer pervers (om man kan kalla det så) inställning och sexdrift.
  • Anonym (svanken)
    Josse112 skrev 2014-01-15 19:43:55 följande:
    Har svårt att förstå att se analsex som en så stor grej att jag frivilligt skulle pinna in på toan och spola rent mig på insidan innan. Är det inte lättare att bara låta bli att tända lyset på toan och tvätta av kuken efteråt? Den befinner sig ju i alla fall på utsidan av kroppen och går enkelt att göra rent. Jag tycker att pressen på kvinnor går lite för långt om de förväntas göra sig aptitliga till och med på insidan av kroppen, men alla gör ju som de vill.
    Så när du har analsex spolar du inte rent dig, eller ens gör dig ren, hur man nu gör det på annat sett? Jag vill tro att tjejer bajsar blommor, så ruinera inte den vanföreställningen för mig.
  • Maria 434
    Anonym (svanken) skrev 2014-01-15 19:44:40 följande:
    Jag startade tråden för jag vill hävda annorlunda. Som allt annat kan man så klart inte dra alla över en kant. Men av min egen erfarenhet och som några här nu börjar bekräfta, samt från vänners erfarenheter, så verkar då tjejer som väljer att tatuera sig i svanken ha en betydligt mer pervers (om man kan kalla det så) inställning och sexdrift.
    Tjejer som är "perversa" blir inte det för att de skaffar sig en tatuering utan de är det innan.
    Kanske är det så att dina vänner har fördomar och inte ser en tjej som "pervers" så till vida hon inte har en tatuering.

Skulle en tjej som tatuerar sig mellan eller på brösten vilja ta din mellan brösten? En tjej som har en helarmstatuering skulle vilja ta dig i armvecket eller armhålan... Blir knepigt med en tjej som tatuerat skulderbladen, för att föra ihop dom så ett en kille kan gnugga mellan dom kräver en otroligt elastisk tjej.

En tatuering och var denna är placerad säger ingenting om hur en tjej vill ha sex
  • Anonym (svanken)
    Maria 434 skrev 2014-01-15 19:56:39 följande:
    Tjejer som är "perversa" blir inte det för att de skaffar sig en tatuering utan de är det innan.
    Kanske är det så att dina vänner har fördomar och inte ser en tjej som "pervers" så till vida hon inte har en tatuering.

Skulle en tjej som tatuerar sig mellan eller på brösten vilja ta din mellan brösten? En tjej som har en helarmstatuering skulle vilja ta dig i armvecket eller armhålan... Blir knepigt med en tjej som tatuerat skulderbladen, för att föra ihop dom så ett en kille kan gnugga mellan dom kräver en otroligt elastisk tjej.

En tatuering och var denna är placerad säger ingenting om hur en tjej vill ha sex
    Gillar du analsex men har ingen svanktatuering?

Jag har aldrig dragit kopplingen mellan placeringen på tatueringen och vart hon vill ha den. Utan jag har bara utgått från att svanken = analsex.
  • Josse112
    Anonym (svanken) skrev 2014-01-15 19:49:22 följande:
    Så när du har analsex spolar du inte rent dig, eller ens gör dig ren, hur man nu gör det på annat sett? Jag vill tro att tjejer bajsar blommor, så ruinera inte den vanföreställningen för mig.
    Själv tvättar jag oftast stjärten (utvärtes) och sedan är det bara att värma upp och köra på. Av hänsyn till dig TS tänker jag inte avslöja vad mig avföring består i, om den är ljuvliga och doftande växter eller ej, men jag kan försäkra dig att det är sällan som killen har haft något "ogräs" på kuken. Det har hänt och då har det inte varit någon stor grej, vraken från min eller hans sida.
  • Anonym (Tjej)

Har ingen annan tjejkompis att diskutera sex med än min syster. Ingen av oss har svanktatuering och vi båda gillar analsex.

• Anonym (but)

Har ingen svanktatoo men älskar analsex 

• Maria 434
    Anonym (svanken) skrev 2014-01-15 20:09:07 följande:
    Gillar du analsex men har ingen svanktatuering?

Jag har aldrig dragit kopplingen mellan placeringen på tatueringen och vart hon vill ha den. Utan jag har bara utgått från att svanken = analsex.

Det har jag redan svarat på
  • Anonym (Jenny)

Har ingen svanktatuering och har analsex väldigt ofta med min pojkvän, och det brukar vara spontant, han fingrar mig lite sen kör han in den där bak.

• Desdichado

Jag tänker att det kan ligga något i TS märkliga fråga. Den som är tatuerad kan bevisligen tycka att lite smärta och besvär är OK för att göra något utöver det vanliga, och den inställningen borde gynna analsex. En tribal i svanken kan också tyda på stureplansbimbo-konformism, och i det idealet ingår väl att vara rätt sexuellt liberal, vilket också borde öka chansen. I vilket fall vore det jävligt praktiskt med ett mer etablerat signalsystem.

• svartepetter1
    Anonym (svanken) skrev 2014-01-15 15:54:52 följande:
    1) Hur många tjejer känner ni som har svanktatuering och som uppskattar analsex?
    2) Tenderar tjejer med svanktatuering uppskatta analsex mer än de utan?
    3) Har du svanktatuering och gillar du analsex?

Jag frågar åt en kompis. Alternativt så behöver jag läxhjälp.
    Blir mest skitprat av en tråd som denna, och analsex är en sanitär olägenhet som kan orsaka alla möjliga inflammationer hos både mannen och kvinnan. Och om ni nu måste tvunget in och rota där allt avskräde som kroppen gör sig av med så använd skydd!
Svar på tråden Tre frågor om svanktatuering och analsex hos tjejer