Inlägg från: kristina81 |Visa alla inlägg
  • kristina81
    dåligfantasi skrev 2014-01-15 22:45:22 följande:
    Tack :) Ja min blev stor ändra från början! Men det är lite skön då man märker att det händer saker :):)

Kan tänka mig att det är en skön känsla! =)
  • kristina81
    Frida Andersson skrev 2014-01-23 06:40:50 följande:
    Vilken vecka är du i?

Vecka 17 går jag in i idag!
  • kristina81
    Poison82 skrev 2014-02-15 09:20:55 följande:
    Från gårdagens fotografering

Vilken underbar bild! ♥
  • kristina81
    stn skrev 2014-02-19 17:41:51 följande:
    Är i v 19+2 idag väntar mitt första barn 14 juli. hemkommen efter rul och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Tydligen är det endast två kärl i navelsträngen (normalt är 3 stycken) och vi fick bara info om att vi kommer få gå på ännu ett ultraljud i v 32 för att kolla tillväxten på lilla prinsessan inget mer än så. Nu är jag jätteorolig efter att ha läst runt på internet är det någon mer som varit med om samma sak eller vet någon som varit? 

Ring din BM imorgon och prata med henne! Hon kan säkert förklara och lugna dig lite! Jag var super orolig då jag fick gå på ett extra hjärt ul då de inte såg aorterna mer än i navelsträngen! Och två v senare på hjärtul var allt bara bra och den hade växt till sig så allt gick att se! All oroande i onödan! Ring och prata med bm, det är mitt råd! Stor kram till dig ♡♥♡
  • kristina81
    Passion skrev 2014-02-24 17:44:40 följande:
    Tog en sväng på babyproffsen i Falun idag, inte direkt det största utbudet där - men det var helt klart godkänt iaf Tog med deras gratis "babybox", mycket skrot i den, men två pampersblöjor, en tvättlapp, en barntandkräm samt en leksak från Fischer price var var helt ok ändå med tanke på att jag inte betalade något.. Bättre än inget iaf Köpte även lite grejer som vi ska ha till barnvagnen/skötväskan, en mugg/flaskhållare, en mobilhållare och en "portabel" sopsäckssystem för blöjor.

Jag tyckte att Baby Proffsens baby box var den sämsta av alla! Apotekets och Gobokens gillade jag dock, många använd bara saker!
  • kristina81
    Passion skrev 2014-02-24 22:16:31 följande:
    Hur får man tag på Apotekets babybox? Gobokens har jag också tagit hem

Kronans droghandel har en box och apoteks gruppen har en baby to be box! båda boxarna var bättre än baby proffsens gå in på de olika apotekens hemsidor och beställ och hämta ut i butik!
  • kristina81
    Passion skrev 2014-02-24 22:16:31 följande:
    Hur får man tag på Apotekets babybox? Gobokens har jag också tagit hem

Vanliga apoteket har ett komhem paket som är väldigt vettigt oxå, men det kostar ca 350 kr !
  • kristina81
    Passion skrev 2014-02-25 08:15:28 följande:
    Ahaaa, då ska jag kika in dem!

Gör det, detvar både nappar, napp flaskor mm i mina!
  • kristina81
    Frida Andersson skrev 2014-04-08 14:09:34 följande:
    Tack då behåller jag den!

Tyckte att den var jätte fin!
Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd