• AAS10

Julibebis 2014 - Bildtråd

Vecka 13+4 

• AAS10

Vecka 16+2  Är några dagar gamla. tror jag är i vecka 16+4 nu eller nått

• AAS10

Var tvungen och kika lite vad som hänt under veckorna och det är faktiskt en hel del. 

• AAS10

17+2 

Ja en elefant promenerade.... tralla lalalallalla

• AAS10
    Frida Andersson skrev 2014-02-04 13:40:07 följande:

Är ju jättefin mage!! Går in i v 17 imorgon så kommer bild då. Känner mig som en flodhäst
    tack, känner mig dock som en elefant, det har gått väldigt fort hihii, Man känner sig ju alltid värre än vad det är och om typ 13 veckor undrar man varför man gnällde nu... hhehhe
  • AAS10
    Detta var vad dom hittade i min mage, en krabat med okänt kön som ska dyka på samma BF som innan. Hade en fantastisk BM som var extrem nogrann och tog lite bilder bara för det var en bra vinkel typ. det tackade vi för =) allt såg iallaffall väldigt bra ut =)
  • AAS10
    Frida Andersson skrev 2014-02-11 07:46:22 följande:

Jaha jag har inte heller några bebisbilder att lägga.
    Funderar på denna vagn, men röd om flicka... nån som vet om den är bra?
    babytravel Amsterdam 2013
    Jag hade sån, men den är ingen höjdare när barnet blir större då den är så ostabil, åka buss är döden då vagnen typ välte i svängarna. men smidig och köra
  • AAS10
    Frida Andersson skrev 2014-02-11 09:57:33 följande:

Å nej... hmm kanske får tänka om då. Vill inte riskera att nått ska hända den lille. Aldrig vart förtjust i trehjulig vagn kanske ska gå på den känslan ändå. Kanske kan hitta någon fin Emmaljunga begagnad på nätet då brukar dom ligga runt fyra fem...
    Jag hade aldrig köpt en kan jag erkänna, trille är ett billigare märke och snygga.... finns med 2 svängbara hjul fram
  • AAS10
    Frida Andersson skrev 2014-02-11 10:53:00 följande:

Din erfarenhet fick mig att välja bort den helt. Vill inte riskera nått. Sen dessutom söver dom barnen på dagis i våra egna vagnar å är den ostabil så går det bara inte. Tack för infon hjälpte mycket
    min kompis har en brio sing, även den en billigare modell, jag hade köpt den om det inte var för jag är för kort, och där passar även babyskydd som vissa landsting hyr ut, mycket prisvärd...
  • AAS10

shoppade lite från tradera idag, får hoppas det är lika fint i verkligheten iallafall....

• AAS10

www.jollyroom.se/trille-viper-4s-axkid-babyfix-troll-paket.html Beställde vi precis, vi (läs jag) har velat en massa om vi skulle ta en brio eller trille, tänkte köpa en trille 2013 men nu blev det en 2012 med massa tillbehör istället.... 

Står att det är slutsålt, men det står att man ska kunna lägga beställningar ändå så nu HOPPAS Jag verkligen att det kommer in inom kort..... 

När detta väl kommer hem, så är det bara bebisen som saknas samt sängkläder.... 

• AAS10
    Sannas Mamma skrev 2014-02-16 10:58:34 följande:
    En sån här vagn tänker vi köpa. Dom e billiga och vrålsnygga och har alla finesser å tillbehör man vill ha. Jag fattar inte att nästan ingen skriver om dem? Sökt som bara den på nätet men ingen säger varken bu eller bä. Hur som helst, både jag å min man tycker den verkar va kanon så den får det bli! :) Det är en Baby Merc S6 Plus (3 in 1).

Tänkte köpa ett billigt märke men när man googlar företag osv så ger sig bromsen, svårt o få tag på delar oasv de setet jag köpte se ovan kostar oss 5500.....som säljs i var o varannan butik.....så kolla upp reservdelar osv. Och även barnstolen ordentligt
  • AAS10
    Passion skrev 2014-03-07 12:14:28 följande:
    dag ramade jag in våra ultraljudsbilder, blev jättefint tyckte jag! (Har silverfärgad papp/kartong i bakgrunden så det blev en fin kontrast!)
    superfint =) ett tips är att fota av bilderna ordentligt för jag har hört att dom kan blekna med åren, vet dock ej om det stämmer....
Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd