Inlägg från: dåligfantasi |Visa alla inlägg
  • dåligfantasi

Julibebis 2014 - Bildtråd

Här samlar vi alla bilder man vill dela med sig av från tråden Julibebis 2014. :)

• Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd
  • dåligfantasi

Tack :)

Ja min blev stor ändra från början! Men det är lite skön då man märker att det händer saker :):)

• dåligfantasi
    kristina81 skrev 2014-01-22 23:42:32 följande:

Vilka fina magar ni ligger inne med, känner mig mest fortfarande tjock! ;)

Känner mig också mest tjock just nu men en bebismagen är alltid en bebismage! :D
  • dåligfantasi
    Bebis11 skrev 2014-01-24 15:17:48 följande:

Denna bild är tagen på nyårskvällen. Ca v 12+2 är nu i v 15+5

Ser ingen bild?
  • dåligfantasi

Jag har typ bara känt som något kittlat mig inne i magen ibland. Men jag har ju moderkakan i framvägg så därför får jag nog vänta lite till :/ :)

• dåligfantasi
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-02-14 10:00:38 följande:
    Ja de hade massor fint av det märket. Men jag vågar inte köpa för mycket. Och sedan har jag MASSOR från de äldre syskonen och kläder till flicka från tre storasystrar så hon har ju mängder. Fast jag vill ju att hon ska ha något eget det allra första. Det har alla barnen fått.

Sedan tänkte jag att om hon blir liten (under 4kg) kommer ju 56 vara för stort. Så har det iaf varit med de andra att har de varit under 4kg har de kunnat ha 50 och bara en, vår äldsta som vägde 4180g kunde inte ha 50 utan behövde 56 för omkretsen.
    Jo sant! Detta är mitt första barn så kanske blir lite annorlunda? :)

Men jag har köpt både 50 och 56 mest i 56 eftersom dom växer så fort :)
  • dåligfantasi

Jag såg att jag inte lagt upp bilder från mitt rul jag hade för snart en vecka sen! :) flicka trodde hon det var! ??

• dåligfantasi

Vecka 21 och jag ser höggravid ut på kvällarna haha! Har dock lagt på mig lite under graviditeten med men magen är stenhård haha :)

Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd