• trz
    Passion skrev 2014-01-28 10:54:31 följande:
    Jag kan inte se dina bilder i iPhone appen iaf
    nämen, det var ju bajs :( 
    trz.blogg.se Amy 111019 <3
  • trz

Har man klädkris kan man ju alltid sy en ny tröja som faktiskt går att få plats med magen i. Dagens magbild. Känner mig enorm, och tycker jag ser större ut i spegeln än på bilderna. Har massa bilder på bloggen på vad jag handlat till lillen och så :) 
    blandvitamoln.blogg.se 
  • trz
    Frida Andersson skrev 2014-04-07 13:32:32 följande:

Åå gör du? Har du några bilder och vad tar du??
    Jag har skrivit och lagt upp bilder i Juligruppen :) Men jag syr såklart i andra tyger än i dom jag visat där :)
  • trz
    Hardstylechick skrev 2014-06-07 13:37:00 följande:
    Tack alla! lite komplikationer har det dock varit efteråt! Alexander hade fått små hjärnblödningar i min mage detta troligtvis pga att delar av moderkakan hade börjat att lossna! Så ett tips jag i fortsättningen kommer att ge alla som är gravida!! -ändrar erat barn i magen rörelse beteende! Eller känner att bebisen rör sig mindre!!! Ring direkt till förlossningen för en kontroll! Hade Alexander inte kommit ut innan tors kväll hade han med all sannorlikhet inte klarat sig. Bättre att kontrollera 10 ggr för mycket än 1 gång för lite.

Oj vad läskigt, tur att han kom ut i tid! Vad innebär hjärnblödningarna för framtiden? Fy det finns inget värre än att få veta att det är något fel på ens lilla bebis.. Dottern föddes med hål i hjärtat, vilket absolut inte var något allvarligt, men rädslan innan man visste det säkert.. Hoppas allt går bra för er!
    trz.blogg.se Amy 111019
Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd