Inlägg från: Sannas Mamma |Visa alla inlägg
  • Sannas Mamma

En sån här vagn tänker vi köpa. Dom e billiga och vrålsnygga och har alla finesser å tillbehör man vill ha.
    Jag fattar inte att nästan ingen skriver om dem? Sökt som bara den på nätet men ingen säger varken bu eller bä. Hur som helst, både jag å min man tycker den verkar va kanon så den får det bli! :)
    Det är en Baby Merc S6 Plus (3 in 1).
  • Sannas Mamma
    AlliIsadora skrev 2014-02-16 11:50:12 följande:
    Sannas mamma : ha hört att de inte r nå bra håll i dom :/
    Håll? Vart har du hört det?

• Sannas Mamma
    Passion skrev 2014-04-21 12:44:24 följande:
    Sambons mormor, dvs bebisens gammelmormor har stickat ett litet set till honom som han fick i påskpresent igår
    Så till hösten kan han värma sig i dessa vit/grön/gula plagg
    Jättefint set! Men det är lite läskigt nästan, min dotter som nu är 9 fick ett EXAKT likadant när hon var bebis! Minns ej om det var en bekant lr sambons mormor det kom ifrån... Din sambos mormor råkar inte bo i dalarna? Haha :P
  • Sannas Mamma
    alltåinget skrev 2014-06-05 19:11:20 följande:
    Jag är också nervös nu! 39 dagar kvar till BF. Det går fort... Jag är mest nervös för att inte få plats på förlossningen. Det är ju mitt i högsäsongen. Sist födde jag i januari och det var jättelugnt. Sen gick det så fort sist så jag är rädd att det går lika fort denna gång (eller snabbare). Från ingen känning alls till 3 minuter mellan värkarna på knappt 2 timmar. 2 timmar senare är hon ute. 40 min på förlossningen, kom in med krystvärkar och fullt öppen! Så... Ja, jag har lite att vara nervös för denna gång. Jag kommer inte hinna åka till ett annat sjukhus är jag rädd. Då föder jag i korridoren!! :P
    Haha, jag har 37 dagar kvar, å jag var lugn som en filbunke tills jag läste ditt inlägg! ;) Hahaha :P
Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd