• MiniV

Julibebis 2014 - Bildtråd

AAS10 skrev 2014-02-10 18:40:53 följande:
    Detta var vad dom hittade i min mage, en krabat med okänt kön som ska dyka på samma BF som innan. Hade en fantastisk BM som var extrem nogrann och tog lite bilder bara för det var en bra vinkel typ. det tackade vi för =) allt såg iallaffall väldigt bra ut =)
    Härligt! Min bebis var kameraskygg, så vi fick sex bilder som hon inte alls tycktes nöjd med! ;)
  • MiniV
    Passion skrev 2014-02-14 18:10:22 följande:
    Bebisen fick också en liten "Alla hjärtans dag-present" idag!
    Bebisen kommer att födas i Lejonets stjärntecken - så vad passar inte bättre än 2-pack bodys med lejonmotiv?!
    Supergulligt ju! Jag får med största sannolikhet en kräfta, kanske inte lika gulligt? ;)
  • MiniV
    Passion skrev 2014-02-15 08:35:34 följande:
    Hehe eller hur
    Att ha en kräfta på tröjan? Joooo
    Berättade för sambon om dessa inlägg, han föreslog kräftskive-haklappar (ironiskt förstås). Hahaha
  • MiniV
    tjej1989 skrev 2014-03-02 12:01:13 följande:
    Igår köpte vi den här underbara vagnen! :) 
    Vilken skönhet! Vad är det för sort (om ni vet det)? ;)

Jag har också en gammal vagn, som min syster håller på att pimpa i nuläget. Den var också sådär blå, men kommer att bli svartgrå med jättefint tyg inuti. Kan visa bild när jag har en! :)
  • MiniV
    trz skrev 2014-03-12 11:10:10 följande:

Har man klädkris kan man ju alltid sy en ny tröja som faktiskt går att få plats med magen i. Dagens magbild. Känner mig enorm, och tycker jag ser större ut i spegeln än på bilderna. Har massa bilder på bloggen på vad jag handlat till lillen och så :) 
    blandvitamoln.blogg.se 
    Vilken snygg tröja! Och mage förstås! :)
  • MiniV

Vad runda och fina ni är tjejer! Jag är också i vecka 25, men jag ser ju bara lite småtjock ut... :(

Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd