Julibebis 2014 - Bildtråd
Jag lägger till denna bland mina favoriter
Jag lägger till denna bland mina favoriter
Herregud jag blir deprimerad av denna tråden. Inser att jag sett gravid ut sedan 2011. Min mage ser ut som om jag vore i v25 och har gjort det i snart tre år. Ingen kan se att jag är gravid iaf.
Eftersom jag inte har ultraljudsbilden att visa än på ett tag så får jag lägga ut mina inköp istället ![]()

Jag har köpt två klänningar av märket Newbie i samma modell men i olika färger dovrosa och ljusbrun samt en liten vit kofta på Kappahl. Detta får hon ha på sig när hon föds om hon inte blir en liten tös. 
Newbie har supersöta saker! Köpte också lite från det härom dagen. Bl.a. Den klänningen :):) 
Så nu har det börjat se ut som en gravid mage. Innan v 18 såg jag likadan ut som jag gjort de senaste tre åren. Nu går det inte att dölja det om jag inte har jacka på. 
Är i v 19+2 idag väntar mitt första barn 14 juli. hemkommen efter rul och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Tydligen är det endast två kärl i navelsträngen (normalt är 3 stycken) och vi fick bara info om att vi kommer få gå på ännu ett ultraljud i v 32 för att kolla tillväxten på lilla prinsessan inget mer än så. Nu är jag jätteorolig efter att ha läst runt på internet är det någon mer som varit med om samma sak eller vet någon som varit?