Inlägg från: gubbenhilfe |Visa alla inlägg
  • gubbenhilfe
    gubbenhilfe skrev 2014-03-14 07:21:13 följande:

phptBN9YY52882.jpg

Glömde texten... Skulle skriva att här växer vi. Magen har inte blivit så jätte mycket större de senaste veckorna men den har hamnat längre ner. Vi är i alla fall så stora nu så folk vågar fråga.
  • gubbenhilfe
    ClaraV skrev 2014-03-15 19:30:32 följande:

Nu hör jag inte ens hemma i denna tråd men din tröja är så fantastiskt fin så måste bara fråga när och var den är inköpt?! :)
    Jag har köpt den på HM. Tycker jättemycket om den men kvaliteten är riktigt dålig. Den är hur noppig som helst.
  • gubbenhilfe
    Frida Andersson skrev 2014-03-15 19:52:48 följande:

Men ååå så mysigt!! Känns långt kvar men tiden går kanske fort
    När man tänker på att det ska bli sommar innan våra små mirakel dyker upp så känns det som en evighet tills dess men jag tycker det ändå känns som tiden går rätt fort. Det går mycket snabbare den här gången än när jag väntade sonen.
  • gubbenhilfe
    Kia82 skrev 2014-03-16 12:49:19 följande:

Men Åhh, visst är det underbart att börja förbereda och vad spelar det egentligen för roll om man börjar med det tidigt, stör ju ingen? smile5.gif Vi väntar ju fjärde barnet så hade lite saker kvar men eftersom det visade sig vara en flicka denna gången och förra barnet (-12) var en pojke och innandess var det ingenting sparat ifrån storasystrar så har det blivit att jag har fått handla ganska mycket nytt iallafall. smile5.gifsmile2.gif Nu väntar jag på att mannen ska sätta igång med delningen av sonens stora rum så att det blir två mindre och sen får jag inte bara ett utan två barnrum att inreda. Såå roligt!! smile2.gif
    Vad härligt! Vår son börjar förskoleklass till hösten så i sommar ska vi göra om hans rum till en stor pojkes rum med skrivbord och stor säng och lite annat smått och gott. Så jag har oxå två rum att se fram emot. Fast bäbis rum får vänta lite, han går sova i vårt sovrum till att börja med och så tar vi hans rum till hösten. Har så galet många idéer så jag måste sålla lite.
  • gubbenhilfe

Vilka fina magar alla har. Själv känner jag mig gigantisk men har bara gått upp ca fyra kilo så det känns rätt ok.

Var och shoppade lite mer babykläder i dag. Jag ÄLSKAR att köpa babykläder.

• gubbenhilfe

Polarn o Pyret har börjat få in sina sommarkläder. Jag kunde bara inte motstå denna lilla söta outfit.

Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd