Julibebis 2014 - Bildtråd
Magen ikväll vecka 34+0 :) 
Magen ikväll vecka 34+0 :) 
Jättefina magar :)
Linda, vart är byxorna ifrån? Jättefina :)
Jag är också nervös nu! 39 dagar kvar till BF. Det går fort... Jag är mest nervös för att inte få plats på förlossningen. Det är ju mitt i högsäsongen. Sist födde jag i januari och det var jättelugnt. Sen gick det så fort sist så jag är rädd att det går lika fort denna gång (eller snabbare). Från ingen känning alls till 3 minuter mellan värkarna på knappt 2 timmar. 2 timmar senare är hon ute. 40 min på förlossningen, kom in med krystvärkar och fullt öppen! Så... Ja, jag har lite att vara nervös för denna gång. Jag kommer inte hinna åka till ett annat sjukhus är jag rädd. Då föder jag i korridoren!! :P
Sannas mamma, haha sorry ;) men det här med att första barnet tar låååång tid som alla säger, det stämde inte på mig...
Stort grattis!
Fina magar! Och vilken söt bebis <3
Idag vecka 36+1 :) 
3 veckor kvar idag <3 
Oj! Bilden hamnade snett :/
Så söt! Grattis :)
Vecka 38+1 idag. 12 dagar till BF. 
Fin! Jag har också gjort ett flaggspel till barnvagnen :) 
Passion, ja jag gillar också färgerna :) det blir grönt och turkost i lillebrors rum också.
Idag ska jag ge mig på att sy ett "lapptäckspåslakan" till vagnen :)
Här är det nästan klart. Ska bara sy dit en vit baksida, men det var för soligt för att stanna inne efter lunch :) sydde ett matchande örngott också i den gröna färgen. Ska sy ett av det turkosa tyget också :) 
Magen igår kväll, 39+4 :) BF imorgon. Nu är det nära. Har en känsla att han kommer idag eller imorgon. Vi får se :) (önsketänkande)