Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Julibebis 2014 - Bildtråd

BaraVeronica skrev 2014-02-05 19:13:30 följande:
    Där ser man! Ja vi har varit på kubtestet men det riktiga ultraljudet ska vi på den 19e :) själv då?

Får vänta till den 24... så nyfikna!
  • Frida Andersson
    BaraVeronica skrev 2014-02-05 19:29:22 följande:
    Det är ju inte så lång tid kvar till dess :) hoppas ni på en pojke nu? 

Ja vi gör ju det... vore kul att få uppleva det med. Tror det är pojke denna gång så blir spännande
  • Frida Andersson
    Poison82 skrev 2014-02-07 06:09:06 följande:
    Fick hem vagnen igår

Såååå.fin! Ska oxå ha emmaljunga men får inte köpa innan vi vart på ul den 24 för gubben
  • Frida Andersson

Jaha jag har inte heller några bebisbilder att lägga.
    Funderar på denna vagn, men röd om flicka... nån som vet om den är bra?
    babytravel Amsterdam 2013
  • Frida Andersson
    AAS10 skrev 2014-02-11 09:40:39 följande:
    Jag hade sån, men den är ingen höjdare när barnet blir större då den är så ostabil, åka buss är döden då vagnen typ välte i svängarna. men smidig och köra

Å nej... hmm kanske får tänka om då. Vill inte riskera att nått ska hända den lille. Aldrig vart förtjust i trehjulig vagn kanske ska gå på den känslan ändå. Kanske kan hitta någon fin Emmaljunga begagnad på nätet då brukar dom ligga runt fyra fem...
  • Frida Andersson
    Nilla81 skrev 2014-02-11 09:59:27 följande:
    Idag har jag vart på rul Troligtvis en tjej Har sedan tidigare en tjej och 2 pojkar så nu blir storasyster glad i alla fall.

Såååå fin!
  • Frida Andersson
    AAS10 skrev 2014-02-11 10:30:13 följande:
    Jag hade aldrig köpt en kan jag erkänna, trille är ett billigare märke och snygga.... finns med 2 svängbara hjul fram

Din erfarenhet fick mig att välja bort den helt. Vill inte riskera nått. Sen dessutom söver dom barnen på dagis i våra egna vagnar å är den ostabil så går det bara inte. Tack för infon hjälpte mycket
  • Frida Andersson

Dagens magbild v 18 (17+1)

Gårdagens inköp, en beg Emmaljunga i toppskick med massa tillbehör. Jag är nöjd iaf=)
  • Frida Andersson
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-02-13 23:52:00 följande:
    Jag har köpt två klänningar av märket Newbie i samma modell men i olika färger dovrosa och ljusbrun samt en liten vit kofta på Kappahl. Detta får hon ha på sig när hon föds om hon inte blir en liten tös.

Sötare än socker! Jättefina
Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd