Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Julibebis 2014 - Bildtråd

Poison82 skrev 2014-02-15 09:20:55 följande:
    Från gårdagens fotografering

Så fin du är!!
  • Frida Andersson
    dåligfantasi skrev 2014-02-15 09:34:59 följande:
    Jag såg att jag inte lagt upp bilder från mitt rul jag hade för snart en vecka sen! :) flicka trodde hon det var! ??

Gud vad alla får titta sun bebis har nio dagar kvar tills vi får titta. Jättefina bilder ni fick
  • Frida Andersson
    Passion skrev 2014-02-18 03:54:07 följande:
    Var på RUL igår kväll, allt såg jättebra ut och vi fick veta att det är en liten kille som ska komma den 26/7! Dvs blev framflyttad 6 dagar :P Men den som väntar på något gott... Annonserade även ut på Facebook/instagram samt mig blogg igår om vår stora nyhet! Så här blev fotot som vi la ut och visar för alla;

Grattis till en lyckad fotografering av bebisen. Jättefin bild
  • Frida Andersson
    Passion skrev 2014-02-18 08:57:27 följande:
    Tack tack! vi fick även två bilder på ansiktet, riktigt häftigt!

Vill oxå!!! Får inte förns måndag. Kul å se när man får bf oxå
  • Frida Andersson
    Passion skrev 2014-02-18 14:13:27 följande:
    Hihi mja det var läckert! Sambon vart helt skakis å nervös, haha, undra hur han kommer att reagera när förlossningen sätter igång då! den som väntar på något gött vettu!

Hahaha!!
  • Frida Andersson

jaha ja hur ska detta sluta?? Denna bild är från igår. gick då in i v 19. Visst tredje barnet men oj oj kommer nog bli stor denna gång med
  • Frida Andersson

Rul idag. En jätte busig pojke i magen=) Längtar massa! BF 24 juli fast jag ska bli snittad så hamnar tidigare. Moderkakan låg väldigt långt ner så ska få ett nytt rul i v 30-32 (lite dålig bild då han inte var stilla en sekund=))
  • Frida Andersson
    Poison82 skrev 2014-02-28 07:28:50 följande:
    Magen växer i takt med att jag själv går ner i vikt

Så fina ni är! Posion82 önskar jag hade samma "tur" som du
  • Frida Andersson
    Poison82 skrev 2014-02-28 08:07:18 följande:
    Nä det gör du inte. Det är inte av tur jag går ner i vikt utan av illamående och kräkningar

Ja är det för den skullen så. En fel minskar ju för att bebisen tar mer.
Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd