• Passion

Julibebis 2014 - Bildtråd

Lindsey Egot the only one skrev 2014-02-19 19:49:39 följande:

Så nu har det börjat se ut som en gravid mage. Innan v 18 såg jag likadan ut som jag gjort de senaste tre åren. Nu går det inte att dölja det om jag inte har jacka på. phpZNV1QW08611.jpg

Mja nu är det svårt för mig att dölja det också! Känns därför helt ok att vi gått ut med det till allt och alla
  • Passion

Tog en sväng på babyproffsen i Falun idag, inte direkt det största utbudet där - men det var helt klart godkänt iaf

Tog med deras gratis "babybox", mycket skrot i den, men två pampersblöjor, en tvättlapp, en barntandkräm samt en leksak från Fischer price var var helt ok ändå med tanke på att jag inte betalade något..

Bättre än inget iaf

Köpte även lite grejer som vi ska ha till barnvagnen/skötväskan, en mugg/flaskhållare, en mobilhållare och en "portabel" sopsäckssystem för blöjor.

• Passion
    kristina81 skrev 2014-02-24 21:13:44 följande:

Jag tyckte att Baby Proffsens baby box var den sämsta av alla! Apotekets och Gobokens gillade jag dock, många använd bara saker!
    Hur får man tag på Apotekets babybox?

Gobokens har jag också tagit hem
  • Passion
    kristina81 skrev 2014-02-24 22:34:00 följande:

Kronans droghandel har en box och apoteks gruppen har en baby to be box! båda boxarna var bättre än baby proffsens gå in på de olika apotekens hemsidor och beställ och hämta ut i butik!
    Ahaaa, då ska jag kika in dem!
  • Passion

Lite nytt till lillkillen (har köpt massor av grejer) men denna har ja foto på

Hade 30% rabatt på ett barnplagg hos Lindex så passade på då

• Passion
    klarlack skrev 2014-03-07 11:01:49 följande:

RUL igår:) en liten kille är beräknad den 31:a juli:) phpeqzGH403774.jpg

På min födelsedag! Hihi jag misstänker att min pöjk vill titta ut då trots att vi har BF 26/7
  • Passion

Tycker inte att min mage har växt något alls, men alla runtomkring mig säger motsatsen..

Haha men idag så fick jag det lite mer "svart på vitt" att jag faktiskt blivit lite större ;)

• Passion

I förrgår så sydde jag ett lapptäcket till vår lillkille <3

Det är av mjuk tunn bomull på framsidan och sedan är baksidan av helsvart flanell som jag quiltat ihop med lite vadd, så det är mjukt och skönt!

• Passion

dag ramade jag in våra ultraljudsbilder, blev jättefint tyckte jag! (Har silverfärgad papp/kartong i bakgrunden så det blev en fin kontrast!)

Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd