Julibebis 2014 - Bildtråd
Så nu har det börjat se ut som en gravid mage. Innan v 18 såg jag likadan ut som jag gjort de senaste tre åren. Nu går det inte att dölja det om jag inte har jacka på. 
Så nu har det börjat se ut som en gravid mage. Innan v 18 såg jag likadan ut som jag gjort de senaste tre åren. Nu går det inte att dölja det om jag inte har jacka på. 
Tog en sväng på babyproffsen i Falun idag, inte direkt det största utbudet där - men det var helt klart godkänt iaf
Tog med deras gratis "babybox", mycket skrot i den, men två pampersblöjor, en tvättlapp, en barntandkräm samt en leksak från Fischer price var var helt ok ändå med tanke på att jag inte betalade något..
Bättre än inget iaf
Köpte även lite grejer som vi ska ha till barnvagnen/skötväskan, en mugg/flaskhållare, en mobilhållare och en "portabel" sopsäckssystem för blöjor.

Lite nytt till lillkillen (har köpt massor av grejer) men denna har ja foto på
Hade 30% rabatt på ett barnplagg hos Lindex så passade på då

RUL igår:) en liten kille är beräknad den 31:a juli:) 
Tycker inte att min mage har växt något alls, men alla runtomkring mig säger motsatsen..
Haha men idag så fick jag det lite mer "svart på vitt" att jag faktiskt blivit lite större ;)

I förrgår så sydde jag ett lapptäcket till vår lillkille <3
Det är av mjuk tunn bomull på framsidan och sedan är baksidan av helsvart flanell som jag quiltat ihop med lite vadd, så det är mjukt och skönt!
Kan ju vara bra att få med bilden också...

dag ramade jag in våra ultraljudsbilder, blev jättefint tyckte jag! (Har silverfärgad papp/kartong i bakgrunden så det blev en fin kontrast!)