Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Julibebis 2014 - Bildtråd

Idag har systrarna fått handla till lillebror, dom var så stolta när dom kom fram och la upp vid kassan vad dom hade valt <3

• Frida Andersson

v 21 idag, är dock större än bilden visar tycker jag. Ångest för vikten, kämpat hårt för att gå ner. Måste tänka på sonen därinne är han som är viktigast nu
  • Frida Andersson

Nya bilen som vi köpte igår, nu får vi platts när lilla grabben kommer!!

Hade en fin saab 9.3 innan men blev för liten med tre barn en hundbur och en barnvagn så lyckades smöra till mig ett bilbyte.
  • Frida Andersson

då går man in i v 22 idag. Min mage växte snabbt och har nu mätt samma omkrets i fyra veckor. Hmm är det normalt? Är nöjd med storleken då jag hoppas på att inte bli så stor som vid mina andra graviditeter
  • Frida Andersson
    gubbenhilfe skrev 2014-03-15 19:27:13 följande:
    Ja, jag vet att det är fyra månader kvar men jag kunde inte låta bli.

Men ååå så mysigt!! Känns långt kvar men tiden går kanske fort
  • Frida Andersson
    gubbenhilfe skrev 2014-03-15 20:01:59 följande:
    När man tänker på att det ska bli sommar innan våra små mirakel dyker upp så känns det som en evighet tills dess men jag tycker det ändå känns som tiden går rätt fort. Det går mycket snabbare den här gången än när jag väntade sonen.

Jag har lite tvärt om.. eftersom jag i princip blev gravid direkt efter första så hade jag ju fullt upp och tyckte den andra graviditeten gick superfort. Har tio månader mellan töserna. Nu blir det en sladdis efter sju år å känns som tiden står still
  • Frida Andersson

Vi har ett rum för lite!!! Men lösningen får bli att flickorna får dela, vi hoppas det kommer funka. Så blir värsta projektet här. Så flickorna ska få vårat sovrum och vi det största av dom andra två och bebisen det som blir kvar. Så tre rum som ska fixas. Men första sex månaderna får bebisen ligga i samma rum som oss.

• Frida Andersson
    Kia82 skrev 2014-03-16 16:47:44 följande:
    Våra flickor delade rum förut och det gick jättebra. Dem enda nackdelen var väl när den ena typ ville lägga sig tidigare/var sjuk/hade kompisar över men det ordnar sig alltid och är ju en vanesak.

Är ju just det att gå från eget rum till delat.. dom är possitiva till det än så länge. Får göra det extra mysigt
  • Frida Andersson

[quote=72807051][quote-nick]klarlack skrev 2014-03-20 09:40:16 följande:[/quote-nick][/quote] Vilken fin bild! Bara mage ju!!

• Frida Andersson
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-03-20 19:51:44 följande:
    V 25 idag

Fasen vilka fina magar alla har. Å är du redan i v 25... går in i v 23 idag känns som en evighet kvar
Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd