Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Här är det full fart i magen... känns väl utifrån, både barnen å mannen kan känna vår lille kille därinne. Oxå gått upp snabbt och enligt mig alldeles för mycket

• Frida Andersson
    ElinV skrev 2014-03-23 12:51:47 följande:
    Vi såg just sparkar på utsidan :) Tio kg är kanske inte supermycket men i och med att jag hade en del överflöd innan känns det sådär. Planerar att börja springa till hösten :) längtar!

Mm är ju inte direkt liten i kroppen innan. Har kämpat hårt och lyckats gå ner 32 kg det senaste året så är lite rädd att gå upp lika mycket som vid mina andra graviditeter då jag vet att jag har svårt att gå ner sen
  • Frida Andersson
    gubbenhilfe skrev 2014-03-27 19:01:02 följande:
    Äntligen är min fina vagn komplett! Jag är glad.

Jätte fin vagn, förstår att du är glad!!
  • Frida Andersson
    Passion skrev 2014-04-07 08:57:11 följande:
    Du kan ju testa att sy ett själv? Det var första gången som jag sydde ett nu och jag är kanonnöjd Finns jättebra beskrivningar på internet

Haha oj det fixar jag aldrig!!
  • Frida Andersson

Panik tjejer behöver lite hjälp... ska iväg med familjen och mamma och pappa torsdag-söndag nästa vecka till ett spa/badhotell i Tallin. Upptäckte till min förskräckelse att jag inte får platts i mina badkläder. Jag hatar verkligen bikini då jag inte gillar att vara avklädd. Denna baddräckt var allt jag kunde hitta i vår lilla stad... 279 kr på åhlens, ingen mammabaddräckt men fanns inget annat.  vad tycker ni... ser jag ut som en hästens säng??????
  • Frida Andersson
    Ssr skrev 2014-04-08 14:03:50 följande:

Haha förlåt men kunde inte låta bli att skratta åt din liknelse med en hästens säng! Jag tycker den var fin :)

haha blev själv full i skratt. Tack för svar!!
Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd