• Svar på tråden Ja tro det eller ej...
  • SupersurasunkSara
    Mli 014 skrev 2014-01-16 20:22:45 följande:
    Ja säg vilka du tänker på i stället
    :)
    (Den om någon som söker råd för en man som inte kan laga mat själv?)
    Den har jag nog missat
  • Mli 014

Kan man inte starta en sluten grupp där man fpr diskutera evt misstänkta trådar?

Sjukt egentligen att man inte får spekulera.

jag kan förstå om man går in och nämner misstanken i själva tråden, men att spekulera uranför. Är det verkligen inte tillåtet?

• La Lola

Tycker det är fredag veckan lång numer.....

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • SupersurasunkSara
    Mli 014 skrev 2014-01-16 20:38:10 följande:
    Kan man inte starta en sluten grupp där man fpr diskutera evt misstänkta trådar?
    Sjukt egentligen att man inte får spekulera.
    jag kan förstå om man går in och nämner misstanken i själva tråden, men att spekulera uranför. Är det verkligen inte tillåtet?
    Nej, man får ju inte det.
  • Mli 014
    SupersurasunkSara skrev 2014-01-16 20:48:23 följande:
    Nej, man får ju inte det.

:(

Synd.

men man undrar ju lite varför folk känner sig manade...

vad är det egentligen som får folk att vilja hitta på trolltrådar?
  • Emmi27

Det enda roliga med uppenbara trolltrådar är när folk inte fattar att det är trolleri och svarar JÄTTEUPPRÖRT Vissa trollisar kan ju vara intressanta eftersom det mycket väl skulle kunna vara ett verkligt problem och man får se hur folk resonerar, men det äe dåligt om dem nuförtiden

• SupersurasunkSara
    Mli 014 skrev 2014-01-16 21:07:53 följande:

:(
    Synd.

men man undrar ju lite varför folk känner sig manade...
    vad är det egentligen som får folk att vilja hitta på trolltrådar?

Ja säg det... Det fanns en tråd förut där detta kunde diskuteras, men den flyttades till sandlådan av moderatorerna så ingen ville ju så klart outa sig om trolltrådar där.

Någon skrev att det var för att se vad folk skulle svara i en viss situation, inte för att tramsa utan för nyfikenhet kanske eller för att de själva ev skulle hamna i en liknande situation och ville vara förberedd elle rnåt
    Emmi27 skrev 2014-01-16 21:42:07 följande:
    Det enda roliga med uppenbara trolltrådar är när folk inte fattar att det är trolleri och svarar JÄTTEUPPRÖRT Vissa trollisar kan ju vara intressanta eftersom det mycket väl skulle kunna vara ett verkligt problem och man får se hur folk resonerar, men det äe dåligt om dem nuförtiden
    Ja, om det är dåligt med trolltrådar där det kan vara ett verklgit problem, det vet man ju inte riktigt. De brikar ju vara ganska bra gjorda så att säga

Ibland är det ju så roligt att svara seriöst i en trolltråd Så, det är ju eg ett slags troll det med
  • UniqueSnowflake

Tänkte ni på den här?

"Sexismen breder ut sig i datorspelsvärlden"
    www.familjeliv.se/Forum-26-434/m72250862.html

Visst har den personen gjort liknande trådar förr? Snackat goja om barnporr när det handlat om någon ung tjej i rosa klänning med lite urringning, typ?

~,--,^^- What does the fox say? -^^,--,~
  • SupersurasunkSara
    UniqueSnowflake skrev 2014-01-17 10:59:27 följande:

Tänkte ni på den här?

Visst har den personen gjort liknande trådar förr? Snackat goja om barnporr när det handlat om någon ung tjej i rosa klänning med lite urringning, typ?

Inte jag iaf, jag läser sällan såna trådar
  • Aniiee
    UniqueSnowflake skrev 2014-01-17 10:59:27 följande:

Tänkte ni på den här?

Fyra stycken, och jag har stångat huvudet blodigt i alla fyra. Vet även vem den "anonyma TS" är, eftersom han inte var annonym i sin första tråd. Men det var väl inte roligt att få mothugg....

Är du nyfiken så googla site:familjeliv.se Senran Kagura eller SKB
    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • UniqueSnowflake
    Aniiee skrev 2014-01-17 12:30:10 följande:
    Fyra stycken, och jag har stångat huvudet blodigt i alla fyra. Vet även vem den "anonyma TS" är, eftersom han inte var annonym i sin första tråd. Men det var väl inte roligt att få mothugg....

Är du nyfiken så googla site:familjeliv.se Senran Kagura eller SKB
    Åh ja, "Första barnporrspelet på väg till Europa, hjälp till att stoppa det!" vilken rolig tråd det var
  • UniqueSnowflake

PS inte stånga huvudet. det ska man vara rädd om Glad

Svar på tråden Ja tro det eller ej...