Inlägg från: Anonym (Inte ont längre) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Inte ont längre)

Bra kiropraktor/naprapat i Stockholm?

Hur har det gått TS? Bokade själv en tid imorgon hos Pauli. :) Ska bli superskönt att gå dit efter jobbet imorgon. :)

Anonym (problem i rygg) skrev 2014-01-20 00:02:56 följande:

Har inte ringt honom än. Tänkte att det var mån-fre som gällde haha! Ska nog ta och ringa i morgon. Bokar du "vanlig massage" när du går till honom?
    Jag mailade i söndags och han ringde upp och bokade tid med mig. Nu för tiden brukar jag bara boka en massage och brukar oftast variera mellan 60 och 75 minuter. I början när jag hade ont och inte visste vad som var fel och inte vilken behandling jag borde ta. Då rekommenderades jag att ta minst 1 timmes massage första gången har jag för mig, så att han skulle hinna gå igenom kroppen för att hitta vad som var fel. Tror han kollade om jag var sne etc. Han tryckte även på vissa punkter. Sen rekommenderades han nervbanemassage som jag tog tills mina problem försvann. Efter det har det fungerat att förebygga med massage då och då.

Han lyckades direkt hitta mitt "problem" som ingen annan jag gått till gjort. Önskar jag hade hittat honom tidigare, men bättre sent än aldrig.
    Anonym (a) skrev 2014-05-31 20:43:04 följande:

hur har det gått för er som gått? söker också efter ngn riktigt grym kiropraktor

Jag fortsätter gå hos han jag rekommenderade innan. Är lika nöjd nu som innan. Nackdelen är att han börjar bli väldigt populär, så jag ser nu till att boka i god tid innan för att få den tid som jag vill ha.
    Anonym (problem i rygg) skrev 2014-06-01 02:11:41 följande:

Jag har faktiskt tänkt att prova kiropraktorn som hör till min vårdcentral. Blir ju bra mycket billigare om man är en sådan som behöver gå flera gånger!!
    Hur gick det hos honom som jag tipsade om, och som du bokade tid hos?

Tänk bara på att det är inte behöver vara så att du behöver "knäckas" hos en kiropraktor. Ibland är det musklerna som är spända som är orsaken till det onda. Därför är det bra om man går till någon som kan "allt".
Svar på tråden Bra kiropraktor/naprapat i Stockholm?