Bra kiropraktor/naprapat i Stockholm?
Någon som vet av en bra naprapat eller kiropraktor i Stockholms-området?!?!
Jag har träffat några bra men ingen som verkligen gett sig fan på att "fixa" mig.
Någon som vet av en bra naprapat eller kiropraktor i Stockholms-området?!?!
Jag har träffat några bra men ingen som verkligen gett sig fan på att "fixa" mig.
Lilla nygatan var det. www.gamlastanskiropraktik.se
Nu ringde jag han precis och ska dit om en vecka. Han rekommenderade också 1 timmes massage så jag bokade det.
Ska bli spännande att träffa honom! På telefonen lät han intresserad, kunnig och lite rapp och snabb sådär haha :)
Vad kul att du bokade hos honom. Hoppas du blir lika nöjd som mig. :)
hur har det gått för er som gått? söker också efter ngn riktigt grym kiropraktor
hur har det gått för er som gått? söker också efter ngn riktigt grym kiropraktor
Mitt tips är att gå till Skandinaviska Kiropraktorhögskolan i Solna, de har en patientklinik där vanlig kiropraktisk behandling bara kostar 200 kr (pensionärer och studenter 50%).
Cityterapeuterna vid Hötorget har kiropraktorer som även har en bakgrund som massageterapeuter. De har en tjänst som är lite längre och ger även en djupgående behandling av musklerna!
Sent svar till tråden, men kände att jag var tvungen att berätta.
Jag var precis på mitt fjärde besök hos SLS på Östermalm för min onda nacke och rygg.
Kiropraktorn sa att han då var färdig med "sin del" och under dagens besök fick jag träffa både kiropraktor och sjukgymnast, som gav mig övningar som ska hjälpa att förebygga att problemet kommer tillbaka :)
Har tidigare träffat många naprapater och kiropraktorer, men aldrig varit någonstans där jag mötts av ett team som samarbetar på det sättet.
Tips: www.sls.nu
Ännu ett sent svar - men måste också tipsa om en grym kiropraktor!
Hanne Kine Lauritsen är i en klass för sig.
Hon har verkligen hjärta i det hon gör. Alla hennes andra recensioner säger allt.
Tips-> www.stateofspine.se/
Fonzi har bytt adress och finns numera i Huddinge på Skönhetsakademin
Jag har gått till honom i flera år och han hittar alltid mina problem.
Hans behandlingar sitter i längre än andras, men så håller han på tills att han inte kan göra mer för dagen.
Han har över åtta års utbildningar bakom sig
Massage therapist, Medical Masseur, Sports Masseur och Naprapat
Jag håller med om att man första gången ser honom blir lite rädd, han är två meter, med stort skägg och långt hår, men det är inte med hans utseende som han hjälper dig.
Det tar ca 10 minuter innan du märker att han är mjuk som en teddybjörn och har ett gigantiskt hjärta.
Förutom att han bryr sig om sina kunder så har han vigt hela sitt liv att hjälpa cancerfonden med att få in pengar till dom genom att sälja jättefina kläder
Du hittar honom på Skönhetsakademin Rådsvägen 13 i Huddinge
0738310151
Det som är bra med Fonzi förutom att han håller bra priser
Han jobbar även utanför kontorstider
www.facebook.com/MassageByFonzi/
Även om inlägget är gammalt i sig kan jag tipsa om Spinex Naprapater i Stockholm.
Ännu ett sent svar - men måste också tipsa om en grym kiropraktor!
Hanne Kine Lauritsen är i en klass för sig.
Hon har verkligen hjärta i det hon gör. Alla hennes andra recensioner säger allt.
Tips-> www.stateofspine.se/
Jag vet att tråden är gammal!
Men, jag har ett tips på en hemsida som har samlat massa info om olika naprapater i Stockholm, stockholmsnaprapat.se/
Det finns bra kiropraktor på Södermalm.
Håller till på våningen under vårdcentralerna i Mariapol på Wollmar Yxkullsgatan.
Många rekommendationer och lätt att boka online
Kiropraktor Maria
www.kiropraktorsthlm.se