Mintast skrev 2014-02-18 13:44:15 följande:
Jag skulle egentligen äta ordentlig lunch och smoothie till middag, eftersom det ju är under din vakna tid du behöver energi. Men rent objektivt så funkar det till lunch, ja. Du får igång magen, du får i dig proteiner, kolhydrater och lite fett. Ha gärna i lite kanel också. Så ja, det funkar. Men tänk på att för att bli av med överflödigt fett runt magen så är det bäst att träna också, för att öka kroppens förbränning.
Vi kommer att fortsätta med att laga ordentlig middag ihop på eftermiddagen för de är då vi alla är hemma och har möjlighet att stå vid spisen.. =)
Vi har kommit igång med träningen... försöker komma iväg så ofta vi kan men det får bli en i taget eftersom att vi har barn hemma.. Men 3 gånger/vecka blir det i alla fall någon slags träning.
Jag går i snabbt tempo på bandet och tränar även CX som är för mage/rygg.
Jag hade psylliumfrön hemma så jag hällde ner det i min smoothie jag gjorde nu man det står inte på hur mycket man kan använda..
Jag gjorde smoothis på 2 dl naturell yogurt, 2 dl havremjölk och 2 dl frysta hallon.
Är det bara att hälla på lite eller ska man ha så pass mycket som en dl psylliumfrön?
Man vill ju inte hälla i förlite så det liksom kvittar om jag har de i eller inte om du förstår=)
Tack så JÄTTEMYCKET för din hjälp... vi kan verkligen ingenting om detta... Hahah