BF Oktober 2014
Hej vill hoppa in här med, har bf 11 el 12 oktober enl 2 olika ställen :) 2:a barnet.
Hej vill hoppa in här med, har bf 11 el 12 oktober enl 2 olika ställen :) 2:a barnet.
Åh herregud! Nu har jag gråtit i 4 timmar i stort sett, utan anledning, äntligen har jag slutat..., konstiga jobbiga känslor i kroppen som jag inte alls känner igen... Phu hoppas det inte fortsätter såhär
Tycker det är super jobbigt. Önskar att jag ej gått till Gyn då hade jag inte trstat förrän runt 10 mars då jag egentligen inte Skulle haft ägglossning förrän den 12februari.
Vad sött, vilken fin alla hjärtans dag present! Grattis Annie24:)
Nu måste jag fråga, jag kan väl inte vara den enda med småbarn här inne? Min 3 åring fick för sig att genomföra full attack på mig idag (bus) men råkade sparka till mig rakt i magen, nu är inte en 3 åring så stark men jag blev ändå rädd, han e ju mer vild än tam min älskling, kan detta skada eller krävs det större kraft?
Är dwt någon som har ont redan nu, foglossning???
Hade inte det med sonen men fy från helvetet de senaste 2 dagarna, har liksom ont långt ner i ryggen, kan knappast böja mig, det sträcker liksom, ända ner i baksida låren.. Är det foglossning eller vad händer mig?
Har också vul imorgon 10:15 v 6+1...så orolig för att bara få se en tjock slemhinna som alla andra ggr. Då har jag förvisso blödigt så jag fått kolla, nu har jag inte gjort det alls (ännu)...måste dock åka själv med barnen (7,5 & 4,10) som sällskap då maken jobbar. 32 mil enkel resa...så jag har klockan på 4:30 imorgon...