Inlägg från: kalleankan |Visa alla inlägg
  • kalleankan

BF Oktober 2014

Hej vill hoppa in här med, har bf 11 el 12 oktober enl 2 olika ställen :) 2:a barnet.

• kalleankan
    mitthemligajag skrev 2014-02-16 12:24:09 följande:

Åh herregud! Nu har jag gråtit i 4 timmar i stort sett, utan anledning, äntligen har jag slutat..., konstiga jobbiga känslor i kroppen som jag inte alls känner igen... Phu hoppas det inte fortsätter såhär

Haha åh jag är superkäbslig också, kan inte höra något sorgligt alls utan att gråta, eller ens en reklam.. Imorse på jobbet också storgrät jag inför en anhörig, inte direkt proffesionellt, harregud.. :|
  • kalleankan
    choklaa skrev 2014-02-16 19:03:56 följande:

Tycker det är super jobbigt. Önskar att jag ej gått till Gyn då hade jag inte trstat förrän runt 10 mars då jag egentligen inte Skulle haft ägglossning förrän den 12februari.

Vad jobbigt, svårt att låta bli att tänka så:( Kan du inte vara kortare gånget än vad du tror? Hoppas det går bra
  • kalleankan
    Singoalla78 skrev 2014-02-20 20:50:39 följande:

Nu måste jag fråga, jag kan väl inte vara den enda med småbarn här inne?  Min 3 åring fick för sig att genomföra full attack på mig idag (bus) men råkade sparka till mig rakt i magen, nu är inte en 3 åring så stark men jag blev ändå rädd, han e ju mer vild än tam min älskling, kan detta skada eller krävs det större kraft?

Har okså funderat! Min (snart) 3 åring kommer till vår säng på nätterna och sover, då vaknar jag alltid flertalet ggr av att jag får en spark i magen eller annanstans..

Men tror inte det är nån fara såhär tidigt, jag föll i vecka 10 förut och åkte in men de sa att de inte är förrän senare när magen "kommit upp" som det riskerar att träffa nåt :)
  • kalleankan
    Singoalla78 skrev 2014-02-22 09:57:13 följande:
    Ngn mer som upplevt att den stora magen en dag e puts väck?
    Jag märker bara att när jag ätit mycket så svullnar den dubbelt så mkt som det brukar.. äter jag lite är magen platt.. Men det är väl bara tarmarna som är orsak till magen innan vecka 10 eller hur är det? :D
  • kalleankan

Är dwt någon som har ont redan nu, foglossning???
    Hade inte det med sonen men fy från helvetet de senaste 2 dagarna, har liksom ont långt ner i ryggen, kan knappast böja mig, det sträcker liksom, ända ner i baksida låren.. Är det foglossning eller vad händer mig?

• kalleankan
    Singoalla78 skrev 2014-02-25 12:12:10 följande:
    Mja jag kan få ont i typ ländryggen å är i v 8+1 idag :) alså v 9, wehooo,ska strax iväg till andra mvc mötet :)
    Fick apont i mellangärdet igår, jag skrek rakt ut....men bebis sitter ju inte där även om jag blev rädd.
    Märker av ryggen så som du säjer...å det har jag inte gjort med mina andra 2..jo nu känner jag av ligamenten när jag sträcker på mig..
    Jag är typ 7+2 idag, eller som mest 8+0, har diffande cykel.. Gud vad kroppen kan spöka :D
    Det är nog ingen fara med mellangärdet, trångt i magsäcken kanske:P
  • kalleankan
    XSmalltowngirl skrev 2014-02-25 15:44:23 följande:
    Tack! :D haha, nä... tankarna är där ändå !

vad ska jag göra nu? är ju helt ny på detta men misstänker att jag ska skriva in mig på MVC hos BM?
    Grattis!
    Ja, du ringer till din MVC där du bor och bokar inskrivning, eller om du vill gå på någon annan så kolla upp, man kan välja vilken man vill, iaf i Stockholm :) 
  • kalleankan
    mammasusan skrev 2014-02-26 20:42:43 följande:

Har också vul imorgon 10:15 v 6+1...så orolig för att bara få se en tjock slemhinna som alla andra ggr. Då har jag förvisso blödigt så jag fått kolla, nu har jag inte gjort det alls (ännu)...måste dock åka själv med barnen (7,5 & 4,10) som sällskap då maken jobbar. 32 mil enkel resa...så jag har klockan på 4:30 imorgon...

Oj, fy vilken tidig start.. Hoppas det går bra så du får resan värd :)
Svar på tråden BF Oktober 2014