BF Oktober 2014
Hej Alla! Jag hoppar också in här med er. Plussade idag och Bf 3/10 - spännande! Jag har en son på 16 månader som (om allt går bra) då får ett syskon lagom till sin 2-årsdag.
Hej Alla! Jag hoppar också in här med er. Plussade idag och Bf 3/10 - spännande! Jag har en son på 16 månader som (om allt går bra) då får ett syskon lagom till sin 2-årsdag.
Vi har kommit fram till att det troligtvis blir en Babyjogger city select för vår del. Vår som kommer vara 2 år när hans syskon kommer. Respektive del är vändbar och den bygger på längden istället för bredden. Svängbara framhjul ser vi som en fördel :) Vikt per säte är 20 kilo så den bör kunna användas ett tag. Nåt för er att kika på SysterAnna?
Hej!
Grattis till alla plus! Jag fick också ett plus idag på Bim och är i vecka 3+5 med BF 8/10
Har en son född oktober 2011. Har haft två missfall sedan i augusti varav det ena i vecka 9 men nu tänker jag positivt och tror på tredje gången gillt!
Usch, va trist - men kul med plus!! Det hoppas och tror vi - tredje gången gillt! :D
BF lista September 29 c0ockiee, Tumba (Stockholm) Oktober 1 SC11, andra barnet, 1 jojjan, andra barnet, 2 Knitting Angel, 27 år, andra barnet, Eslöv (Skåne) 2 Tingeling, 2 KossanMuu, 27 år, tredje barnet, 2 mymmlan, andra barnet 3 Irmeline, andra barnet, 3 SysterAnna, 25 år, Göteborg 3 Sicilien, 30 år, andra barnet, Göteborg 4 5 L1977, tredje barnet, 5 Emma90, 6 Lillium, andra barnet 7 8 Kroa, Mitthemligajag, sessan,
Suck, va fult det blev när jag uppdaterade lite info om mig.. Nån som kan/orkar fixa det? Ang. Symptom: extrem trötthet, lätt yrsel, huvudvärk från och till, humörsvängningar. Är glad att jag inte är illamående ännu.kommer inte riktigt ihåg när det brukar starta men det skulle vara underbart att slippa. :)
Urk. Jobbig vecka det varit. Kände obehag i nedre delen av "magen" åt vänster förra tisdagen. Vet egentligen inte om det var i magen eller höften/ljumsken, men obehaget tilltog och blev en dov ihållande smärta som strålade ner mot benet. Sjukvårdsrådgivningen rekommenderade att åka in till gynakuten och få det utrett (misstänkt utomkvedhavandeskap). Behöver jag skriva att jag blev superorolig och rädd? Väl inne tog de prover och gjorde vul. De kunde varken bekräfta eller dementera misstanken utan sa att det kan vara som det ska, men att det inte går att utesluta att det rör sig om utomkvedhavandeskap. Fick ta mer prover och även en tid för provtagning på lördagen. Igår ringde de och berättade att alla prover tydde på en normal graviditet men de bokade in ett nytt vul 17/2 för att definitivt kunna ge ett svar. Smärtan har avtagit, jag har vanliga grav.symptom och har nästan börjat att våga hoppas igen.
Tack alla för era söta kommentarer. Jag hoppas det är så som någon av er sa -en sträckning. Nu känner jag inte av nåt av det så jag hoppas på det bästa. :)
Håller verkligen tummarna för er som oroar er för ett ev.missfall