Fattar inte hur jag ska orka ha dotter hemma när jag är föräldraledig med bebis samt ha mina två bonusbarn själv vv..
Sitter i en riktig rävsax.
Jag är gravid och väntar mitt och sambons andra barn tillsammans. Dottern går just nu på dagis sedan i september men ska säga upp platsen när bebisen kommit.
Trivs inte alls med dagiset av många olika anledningar.
Sen är det så att sambon har två relativt stora barn sedan tidigare på 12 och 9år.
Dom vill börja vara hos oss vv och ena delen av mig säger -SJÄLVKLART medans andra delen av mig skriker bara NEJ..
Grejen är den är att sambon ligger borta på jobb från måndag morgon till torsdag kväll.
Har haft en jobbig period med hans barn senaste året och jag känner att nu när dom vill vara mer hos oss så måste jag ställa upp på det och göra så dom känner sig lika välkommen hit. Dom ser inte vårat hem som ett hem just nu.
Jag tycker om dom jätte mycket men vet bara inte hur jag ska räcka till. Jag kan känna att jag borde vetat vad jag gav mig in på från början när jag valde en man med barn.
Vet med mig att barnens mamma också vill att dom ska vara mer hos oss då hon också har två småbarn med en ny man och får ta mycket själv hemma hos dom.
Barnen kan ta sig till och från skolan själv och kommer hem vid 15 tiden så det är egentligen inte så många timmar dom är vaken.
Hur hade ni tänk?
Vill att dom inte ska känna att jag stöter bort dom för de tror dom nu..