Inlägg från: Mamma05081214 |Visa alla inlägg
  • Mamma05081214

Ja nog borde det finnas fler Än så länge går allt bra ska på rul imorgon och det är ju både nervöst och spännande. Hur går det själv?

• Mamma05081214

Usch låter inge vidare, har själv klarat mig ifrån illamående alla mina graviditeter. Var på rul igår och det var härligt att få se den lille. Allt var bara bra och blev flyttad från 24 till 23 juli. Fick veta att det är en pojke

♥pojke 2005♥flicka 2008♥flicka 2012♥pojke i magen bf 23 juli♥
  • Mamma05081214

Grattis kul med en pojke Känner mig ovan med att säga han till bebben i magenhar ju två tjejer emellan denna och första. Namn har vi redan spikat

• Mamma05081214

Får se vi har det namnet just nu men kanske blir nå annat när han väl är ute vet du nå om förlossningen och bb i Västerås? Om dom är bra där. Blir första gången jag föder där eftersom vi inte bott här mer än ett år. Känner ju inga i omgivningen heller

• Mamma05081214

Ok vi bor mitt i allt och har nära till både Västerås Eskilstuna och Örebro men Vi valde Västerås eftersom vi gjorde rul där och hittar dit nu. Hört mkt dåligt om örebro tidigare och känner inte till Eskilstuna men hoppas nog det blir bra ändå har 40 min resväg dit så för nog åka i tid iaf har rätt snabba förlossningar bakom mig det gör mig lite orolig nu när vi inte har 5 min till sjukhuset som de andra gångerna

• Mamma05081214

Usch låter inge vidare att dom gör det så sent. Och ja det kan ju ta fart och vem vet om dom hinner stoppa då.. min sista förlossning gich gör snabbt så får vara beredd att åka tidigt men samtidigt gillar jag att dra hemma så länge jag kan gillar inte att vara på sjukhus hur länge som helst. Vi kanske ses på bb sen

• Mamma05081214

Hur är det med dig? Här rullar det på med livlig bebis i magen. Har bara börjat få väldigt ont i höfterna och ryggslutet men det hör väl till Varit hos min bm igen efter inskrivning, var där i vecka 22 och fick lyssna på lilla hjärtat och mätte magen, hade ett sf mått på 23. Igår gick jag in i vecka 24 går framåt iallafall

• Mamma05081214

Låter inge kul att behöva må illa så långt in i graviditeten. Har klarat mig från illamående alla mina. På torsdag gå jag in i vecka 27 går framåt och mycket liv i magen så mysigt att känna lillkillen Får passa på att önska dig en Glad Påsk

• Mamma05081214

Hur går det för dig? Fått bebis än hade ju helt glömt av att gå in på fl i flera månader.

Här väntas det o väntas.. 4 dagar kvar till bf idag o känner inget alls att det skulle vara på g.

Svar på tråden Mammor Västmanland