Bebisar i Kristianstad eller i närheten födda 2014
Här kan vi som väntar bebis 2014 i Kristianstad området samlas och diskutera allt:)
Här kan vi som väntar bebis 2014 i Kristianstad området samlas och diskutera allt:)
Hej mitt namn är Linda, och väntar mitt andra barn:) hoppas det e fler som hänger på här så vi kan diskutera lite och kanske träffas över en fika:)
Vad kul att du hittade hit;) var bor du någonstans? Har du fått tid till ultraljud?:) massa frågor som snurrar i huvudet;)
Vi bor i Nöbbelöv:) vi var på ultraljud i vecka 10 trodde dom ska på ul om tre veckor så bör vara i vecka 20 då cirka. Vi tänkte också försöka få reda på det denna gången:) vi gjorde aldrig de med vår pojke, men denna gången känns det som de hade varit bra praktiskt sätt;) är det en pojke eller flicka som e yngst av dina?:) ska han eller hon börja förskolan eller ska du ha två hemma?
Vi tänkte också ha Lincoln hemma o jag har sparat av hans dagar så ska ta ut dom till jag kan få havandeskapspenning. Kan ändå inte börja jobba, har för tungt o farligt jobb för att jobba med när man e gravid. Ja de blir spännande o ha två så små, men jag hoppas att dom kan ha roligt ihopa sen:)
Mår du bra av graviditeten annars o så?:)
Okej :)
Jo det e mycket illamående här:/ annars märker jag inte av graviditeten så mycket, märkte mycket mer vid denna tiden förra graviditeten men då hade jag klart bara de o tänka på;p
Vad kul att en till hittade hit:) hur gamla är dina andra barn?:)
Han blir ett nu på söndag:) vad kul att vi är några stycken med små barn sen innan:) hur mår du annars?:)
Mycket illamående den här gången, annars märker jag nästa inte av det:/ nästan så jag blir lite orolig, märkte mkt mer vid den här tiden med pågen. är beräknad till 2 juli om dom räknat rätt:)
Hur går det för er? Har ni varit på ul?
Vi var iväg förra veckan:) ska på ett till ul om ett par veckor för en extra koll:) var inte så långt gången som vi trott så nu e det bf 16 juli;) det ser ut som vi ska få en flicka:)