Jag ligger med mitt ex igen! Fast jag vet att det är dumt
Såhär är det. Jag och min dåvarande pojkvän hade varit tillsammans i tre år. Men det tog slut pga hans lögner och han betedde sig riktigt dumt i slutet. Men jag är inte helt oskyldig heller dock för jag krossade hans hjärta också. Nog om det. Det hela började med att han försökte lägga till mig på Facebook. Jag fattade ingenting för vi hade inte pratat sedan vi gjorde slut och det är nu snart ett helt år sen. Så jag skriver till honom så dum som jag är och frågar vad han vill. Det var då vi började prata och så träffades vi och han berättade att han och hans nya tjej gjort slut. (Som jag redan vet för jag har kollat hans Facebook lite då och då) Jag var så arg för att han hade hittat en tjej och kunnat gå vidare. Jag har inte kunnat blivit kär och det stör mig fortfarande. Från en sak till en annan så kommer jag hem till honom någon vecka efter att vi setts och han har fest och vi dricker lite. Sedan leder det ena till det andra, och så har det fortsatt. Jag tänker på honom hela tiden och jag vill bara ligga med honom hela tiden också. Fast jag vet att det är dumt! Jag vill inte hamna där jag har varit för jag mådde inte bra psykiskt när jag var tillsammans med honom. Men vi har så otroligt bra sex. Så då vände jag mig hit för att någon kanske känner igen sig av min långa historia och kan ge mig lite råd för det behöver jag nu! Mvh: en tjej som inte tänker klart