Borago kapslar, någon mer?
Någon mer än jag som testar med borago kapslar inför en ev graviditet?
Vill gärna höra alla era erfarenheter med dessa.
Någon mer än jag som testar med borago kapslar inför en ev graviditet?
Vill gärna höra alla era erfarenheter med dessa.
Ingen alls?
Det var något nytt, kan du berätta mer vad det är för ngt? :)
Aldrig hört talas om ens.............säkert nåt undergörande som man inte kan vara utan, förlänger livet, förbränner fett eller nåt sånt.
Ha ha jag är själv inte jätte insatt i det. Men det är GLA olja som ska göra slemhinnan tjock så att ägget fäster lättare. 9 av 10 jag läst använt det har blivit gravida på första försöket. MEN som med allt annat vet man inte om det är pga dessa kapslar man blivit det eller om de hade blivit det iaf. Men vad tusan så länge det inte är farligt så kan man väl testa :)
Borago med ekologisk kallpressad gurkörtsolja förstärkt med Lecitin från GMO-fri soja. Biotin bidrar till normal hud. Vitamin B-6 bidrar till att reglera den hormonella aktiviteten.
Gurkört är naturens rikaste källa till GLA, gammalinolensyra. I kroppen omvandlas GLA bland annat till prostaglandiner som ingår i massvis med viktiga processer i kroppen. Den ekologiska och kallpressade gurkörtsoljan är en ren och välgörande olja för kvinnor i alla åldrar.
Bäst mår nog tillverkaren skulle jag tro.......för en vanlig dödlig är det nog verkningslöst eftersom en balanserad kost brukar innehålla det mesta kroppen behöver.
Bäst mår nog tillverkaren skulle jag tro.......för en vanlig dödlig är det nog verkningslöst eftersom en balanserad kost brukar innehålla det mesta kroppen behöver.
Hej! Vad intressant, jag har också precis börjat att äta dessa borago kapslar. Så man får hålla tummarna för att det kanske blir någonting den här månaden.. När började du äta dessa kapslar då?
Hej! Vad intressant, jag har också precis börjat att äta dessa borago kapslar. Så man får hålla tummarna för att det kanske blir någonting den här månaden.. När började du äta dessa kapslar då?
Okej.. Jag började nog också strax efter mensen.. Jag tar två tabletter om dagen en på morgonen och en på kvällen.. Jag har för mig att man skulle ta två tabletter i tre månader.. Men som sagt vad ska bli spännande och se denna månad om det ger någonting... Men jag vet inte om du också har sett det på nätet om Borago... många har skrivit inlägg att man kan få missfall och mens rubbningar.. Och att på grund av något ämne i Borago kapseln kan man få missfall för att det ämnet är en del i abort delen..