Vad gör man när man har ett förhållande men är djup in i garderoben?
Hej,
Jag är en tjej i 23 års ålder som alltid vetat att jag har haft en attraktion till kvinnor men för drygt ett år sedan tog jag till mig modet och träffade en tjej. Jag kände att det var spännande och nytt men inget seriöst men efter ett tag började jag träffa en ny tjej och föll pladask för henne. Vi var tillsammans under en kort tid, hon lämnade mig för att jag inte gav henne tiden, då jag inte vågade att vara borta för mkt hemifrån eftersom jag bor fortfarande hemma. Så vi träffades bara på helgerna. Efter hon lämnade mig så vart jag mkt förvirrad över min läggning, jag tänder fortfarande på killar men på något vis har det bara varit tjejer den senaste tiden jag dejtat. Eftersom jag kände mig sårad och ensam gick jag med på att träffa andra tjejer jag tidigare snackat med och tiden gick och helt plötsligt så hamnade jag i ett nytt förhållande med en tjej och även om det är ett distans förhållande så börjar samma problem att dyka upp till ytan igen. Jag börjar ta räkningen på alla lögner jag dragit när jag stannat ett par dagar hos henne och min familj situation är i dagsläget inte alls nå vidare och alla är väldigt homofobiska av sig och tycker att homosexuella bör gömma undan sig för resten av världen då det är en skam. Jag vet inte vad jag ska göra.