• Krabaten1

Oändliga väntan

Ja, då var vi här igen! Glad Syskonförsök, ruvardag 2 (efter misslyckat FET i våras och misslyckad IVF i höstas, inget ÄP). Jag hade förträngt hur otroligt lång tiden känns till TD. Någon som har bra förslag på hur jag kan få tiden att gå?

• Svar på tråden Oändliga väntan
  • Pluttemor

Jag är ruvar sen igår, oxå syskonförsök. Hur har det gått för dig? När har du testdag?

Två har blivit tre! Jag tackar GUD varje dag!!!
  • Krabaten1

TD 7/2, nu har dagarna tagit några skutt framåt. Glad Bara att hålla tummarna. Försöker hålla mig sysselsatt så gott det går... 

• Pluttemor

Jag håller tummarna. Hoppas att det går bra för er. Jag försöker oxå hålla mig sysselsatt men det e svårt att låta bli att tänka på annat.

• nesistas

Hej!

Jag ruvar också, FET 31/1 och TD 16/2, syskonförsök. Håller tummarna för oss alla!
    kram Nesistas

• Pluttemor

Håller tummarna för dig nesiatas :) är det första syskonförsöket? För vår del är det tredje försöket.

• Krabaten1
    Pluttemor skrev 2014-02-06 15:13:12 följande:
    Hur har det gått krabaten?

Inget lycka denna gång, tyvärr. Redan i början på veckan kändes det som att det inte var något på gång. Ska deppa ihop lite här och ta nya tag efter det. 
  • nesistas

Hej igen,

Tack Pluttemor, det är vårt första och av mig väldigt efterlängtade syskonförsök. RD 6 idag, snart halvtid...
    Kram

• Pluttemor
    nesistas skrev 2014-02-06 22:48:08 följande:
    Hej igen,

Tack Pluttemor, det är vårt första och av mig väldigt efterlängtade syskonförsök. RD 6 idag, snart halvtid...
    Kram
    Håller tummarna för oss :)
Svar på tråden Oändliga väntan