• hallongodis

Jag är 26 år och bonusmamma fråga vad du vill

Ja, som rubriken lyder......

• Svar på tråden Jag är 26 år och bonusmamma fråga vad du vill
  • hallongodis
    Fantasilös skrev 2014-01-24 15:58:23 följande:
    Jag är 19 och bonusmamma till 2 barn, känner du dig bättre än mig (utan att känna mig) för att du är äldre?
    Absolut inte! Jag blev bonusmamma när jag var 17. Men åldern behöver egentligen inte spela någon roll.
    Hur länge har du vart bonusmamma nu?
  • hallongodis
    Enter Sandman skrev 2014-01-24 16:00:11 följande:
    Jag tycker det är starkt gjort av er båda, det är inte lätt att vara bonusmamma.
    I vilken ålder det än månne vara.
    Känner ni att ni får tid för er själva att utvecklas och att ni blir hörda och respekterade som en fullvärdig del i familjen?
    Nej det är verkligen inte lätt. Min bonus var 11 månader när jag kom in i hennes liv. Så hon vet liksom inget annat än att jag och pappa är ihop. Jag har absolut en fullvärdig del i familjen. Jag som håller i alla trådar kan man säga. Idag så har jag och biomamman en jättebra relation. Var lite knussligt mellan oss första året men ser har det gått bra.
  • hallongodis
    Fantasilös skrev 2014-01-24 16:03:16 följande:
    Okej va bra! I lite över ett år. 4 och 2 är dom:)
    Ja jag känner att jag blir respekterad. Dom känner att jag är en del i familjen och jag känner samma. Nu väntar jag deras lillasyster som kommer i sommar:)
    Grattis vad roligt!
    Jag och min kille hade tänkt försöka skaffa barn senare i år. Ser vi mycket fram emot. :)
  • hallongodis
    Fantasilös skrev 2014-01-24 16:03:16 följande:
    Okej va bra! I lite över ett år. 4 och 2 är dom:)
    Ja jag känner att jag blir respekterad. Dom känner att jag är en del i familjen och jag känner samma. Nu väntar jag deras lillasyster som kommer i sommar:)
    Hur är din relation med barnens mamma förresten?
Svar på tråden Jag är 26 år och bonusmamma fråga vad du vill