Inlägg från: Aniiee |Visa alla inlägg
  • Aniiee

Vad har du på ctrl + z?

Nothing. Absolut ingenting. Så rolig är jag. På Ctrl + v har jag å andra sidan Wall of Text.....

Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Aniiee
    sär skriven skrev 2014-01-24 22:27:18 följande:
    Men hahahaha! Vad pinsamt. Det var naturligtvis det jag menade. Som sagt, tablettjäklar...
    SÅ kand et gå när inte haspen är på.

Jag var tvungen att kopiera ett blogginlägg, för det blev vit bakgrund på texten =/ Jäkla blogger....
  • Aniiee

Skriva kan jag inte heller....

• Aniiee
    sär skriven skrev 2014-01-24 23:49:05 följande:
    Det är mig till tröst idag, att du skriver dåligt. Jag tänker tydligen dåligt! Och skriver dåligt. Bloggar du om nåt sköj?
    Jag bloggar om tv-spels-trailers idag. Kanske inte så skoj. Tittade på trailers från v1 och betygsatte. Nördigt, jag vet...
  • Aniiee
    sär skriven skrev 2014-01-25 00:26:07 följande:
    V1? Känner jag inte ens till.

Det bor nog en liten nörd i oss alla!
    Ja, alltså... vecka 1 (1-5 januari) i år. Jag ligger 3 veckor efter Obestämd
  • Aniiee
    sär skriven skrev 2014-01-25 00:44:21 följande:
    Jahaaaa. Du får ursäkta att jag är trög idag!
    Du och jag båda, tror jag.
  • Aniiee
    sär skriven skrev 2014-01-25 00:57:52 följande:

Skönt att vara i gott sällskap!

Tips på någon rolig sida att kika på? Jag är uttråkad men orkar inte gå och lägga mig.

Beror väl på vad du tycker är roligt. Du kan alltid titta på min blogg (fiskar lite...=P).

Nej, men.... du kan alltid titta på Eddie på youtube. Han är rolig.
  • Aniiee
    sär skriven skrev 2014-01-25 01:16:24 följande:

Eddie? Nåja, min dator fixar inte så avancerade saker just nu. Det är dags att uppdatera (ny dator) men jag har inte orkat.

Kul? Ptja. Jag älskar ketchupmamman och tjuvlyssnat till exempel, där ligger väl nivån. Men där har jag redan läst allt!

Skicka bloggen rååå!

Eddie Izzard. Min humor-husgud. (Brittisk stand-up komiker)

Jajaja... här är min helt onöig, knappt använda blogg. OBS! Vissa inlägg är barnförbjudna för alla homofober under 120 år.... thisiswhereidumpmyyaoi.blogspot.se/

Ge gärna feedback =P det får jag aldrig någon =/
  • Aniiee
    Aniiee skrev 2014-01-25 01:20:05 följande:
    Eddie Izzard. Min humor-husgud. (Brittisk stand-up komiker)

Jajaja... här är min helt onöig, knappt använda blogg. OBS! Vissa inlägg är barnförbjudna för alla homofober under 120 år.... thisiswhereidumpmyyaoi.blogspot.se/

Ge gärna feedback =P det får jag aldrig någon =/
    Meh, varför funkar inte länkningen, nu då.....

thisiswhereidumpmyyaoi.blogspot.se/

This Is Where I Dump My Yaoi
  • Aniiee
    sär skriven skrev 2014-01-25 01:23:39 följande:
    Haha! Ska jag göra, om man kan göra't anonymt. Jag är lite nojig med mitt namn här på FL, finns så många nötter. Dessutom har jag haft samma nick under alldeles för många år och skrivit en hel rad dumheter som jag inte ens skulle stå för med en pistol mot pannan. Oftast för att jäklas såklart, men ändå. Dags att byta nick kanske!
    Det kan man göra, bara att klicka på rullisten vi kommentarsfältet, så står det "anonym" längst ner.

Byta nick kan man göra då och då. Det mår man nog bara bra av....

*måste hiitta maaaaaaat......frukost......*
  • Aniiee
    vinmonster skrev 2014-01-25 01:33:15 följande:
    www.hm.com/se/product/23155?article=23155-A

skulle visa nån ett par söta brallor jag måste köpa till första bästa bebis som kommer.
    söta. tröjan också. 
    sär skriven skrev 2014-01-25 01:36:13 följande:
    Frukost?!

Fina .

Ja, frukost..... Måste ju äta frukost innan lunch.... dock har jag en känsla av att det blir lunch till frukost.....
  • Aniiee
    sär skriven skrev 2014-01-25 01:51:43 följande:
    Jag hade nog kallat det nattamat!
    Klockan 10 på förmid.... nej, vänta... vi är i olika tidssoner.... just det... *tänkte inte på det*Skäms Sorry... 
  • Aniiee
    sär skriven skrev 2014-01-25 02:02:27 följande:
    Aha! Det reder ju upp saken. Och det blir pinsamt tydligt att jag verkligen borde gå och lägga mig, men jag orkar inte. Och vafan, inte ens hushållets tolvåring har knoppat in än...! :D
    Äh, jag då, som borde vara ordentligt vaken kl 10 på förmiddagen =/ kan förstås skylla på att jag inte sovit i natt. De tyckte de skulle ha fest sista helgen jag är här. Undrar hur nyktra folk är idag....

S'g åt ungen att gå och lägga sig, annars kommer han stanna i växten. Demon
  • Aniiee
    sär skriven skrev 2014-01-25 02:16:51 följande:
    Han har gått och lagt sig, men det betyder inte att man sover . Har du bott nånstans och ska flytta ellöh? "Sista helgen"?
    Sant.... jag vet en som gick och lade sig kl 22 varje dag när hon var tonåring, men lampan slocknade aldrig för 01.... Skäms

Semester. Låååång semester, så jag har varit "hemma" i japan i två månader nästan. Det var jag ta mig tusan värd. Och nu har jag dåligt samvete för det. Ingen sa att det skulle vara lätt....
Svar på tråden Vad har du på ctrl + z?