• sär skriven

Vad har du på ctrl + z?

Jag har skittråkigt så nu tänker jag snoka i era datorer. Vad gömmer sig bakom ert ctrl + z, och varför?

Jag har det här;

"Vad du ska göra med oxycontin är att köra hälften/hälften. Du tuggar sönder halva tabletten och sväljer andra halvan hel och så gör du så med så många tabletter du behöver äta för att få bra effekt."

Anledningen är att jag måste äta värktabletter och därför kollade upp tabletten. Jag skulle visa min pappa vad korkade människor är. Tipset går naturligtvis ut på hur man blir hög på tabletterna (jag googlade verkligen inte på det utan på halveringstid), men jag tycker det verkar omständligt att dela en massa tabletter och tugga halvor och svälja andra halvor, istället för att bara tugga en tablett och svälja en. :D

Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-24 22:27
    Ctrl + v menar jag NATURLIGTVIS! Vad tokigt det blev.
  • Svar på tråden Vad har du på ctrl + z?
  • sär skriven

Kan nog säga på en gång att det inte går hem hos mig, inte min genre! Jag är alldeles för oinsatt för att finna något intresse i det tyvärr.

• Aniiee
    sär skriven skrev 2014-01-25 01:23:39 följande:
    Haha! Ska jag göra, om man kan göra't anonymt. Jag är lite nojig med mitt namn här på FL, finns så många nötter. Dessutom har jag haft samma nick under alldeles för många år och skrivit en hel rad dumheter som jag inte ens skulle stå för med en pistol mot pannan. Oftast för att jäklas såklart, men ändå. Dags att byta nick kanske!
    Det kan man göra, bara att klicka på rullisten vi kommentarsfältet, så står det "anonym" längst ner.

Byta nick kan man göra då och då. Det mår man nog bara bra av....

*måste hiitta maaaaaaat......frukost......*
    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • sär skriven
    Aniiee skrev 2014-01-25 01:28:37 följande:
    Det kan man göra, bara att klicka på rullisten vi kommentarsfältet, så står det "anonym" längst ner.

Byta nick kan man göra då och då. Det mår man nog bara bra av....

*måste hiitta maaaaaaat......frukost......*
    Frukost?!
    vinmonster skrev 2014-01-25 01:33:15 följande:
    www.hm.com/se/product/23155?article=23155-A

skulle visa nån ett par söta brallor jag måste köpa till första bästa bebis som kommer.
    Fina .

• Aniiee
    vinmonster skrev 2014-01-25 01:33:15 följande:
    www.hm.com/se/product/23155?article=23155-A

skulle visa nån ett par söta brallor jag måste köpa till första bästa bebis som kommer.
    söta. tröjan också. 
    sär skriven skrev 2014-01-25 01:36:13 följande:
    Frukost?!

Fina .

Ja, frukost..... Måste ju äta frukost innan lunch.... dock har jag en känsla av att det blir lunch till frukost.....
  • sär skriven
    Aniiee skrev 2014-01-25 01:49:41 följande:
    söta. tröjan också. 

Ja, frukost..... Måste ju äta frukost innan lunch.... dock har jag en känsla av att det blir lunch till frukost.....
    Jag hade nog kallat det nattamat!
  • Aniiee
    sär skriven skrev 2014-01-25 01:51:43 följande:
    Jag hade nog kallat det nattamat!
    Klockan 10 på förmid.... nej, vänta... vi är i olika tidssoner.... just det... *tänkte inte på det*Skäms Sorry... 
  • sär skriven
    Aniiee skrev 2014-01-25 01:59:00 följande:
    Klockan 10 på förmid.... nej, vänta... vi är i olika tidssoner.... just det... *tänkte inte på det*Skäms Sorry... 
    Aha! Det reder ju upp saken. Och det blir pinsamt tydligt att jag verkligen borde gå och lägga mig, men jag orkar inte. Och vafan, inte ens hushållets tolvåring har knoppat in än...! :D
  • Aniiee
    sär skriven skrev 2014-01-25 02:02:27 följande:
    Aha! Det reder ju upp saken. Och det blir pinsamt tydligt att jag verkligen borde gå och lägga mig, men jag orkar inte. Och vafan, inte ens hushållets tolvåring har knoppat in än...! :D
    Äh, jag då, som borde vara ordentligt vaken kl 10 på förmiddagen =/ kan förstås skylla på att jag inte sovit i natt. De tyckte de skulle ha fest sista helgen jag är här. Undrar hur nyktra folk är idag....

S'g åt ungen att gå och lägga sig, annars kommer han stanna i växten. Demon
  • sär skriven
    Aniiee skrev 2014-01-25 02:12:56 följande:
    Äh, jag då, som borde vara ordentligt vaken kl 10 på förmiddagen =/ kan förstås skylla på att jag inte sovit i natt. De tyckte de skulle ha fest sista helgen jag är här. Undrar hur nyktra folk är idag....

S'g åt ungen att gå och lägga sig, annars kommer han stanna i växten. Demon
    Han har gått och lagt sig, men det betyder inte att man sover . Har du bott nånstans och ska flytta ellöh? "Sista helgen"?
  • Aniiee
    sär skriven skrev 2014-01-25 02:16:51 följande:
    Han har gått och lagt sig, men det betyder inte att man sover . Har du bott nånstans och ska flytta ellöh? "Sista helgen"?
    Sant.... jag vet en som gick och lade sig kl 22 varje dag när hon var tonåring, men lampan slocknade aldrig för 01.... Skäms

Semester. Låååång semester, så jag har varit "hemma" i japan i två månader nästan. Det var jag ta mig tusan värd. Och nu har jag dåligt samvete för det. Ingen sa att det skulle vara lätt....
  • sär skriven
    Aniiee skrev 2014-01-25 02:24:18 följande:
    Sant.... jag vet en som gick och lade sig kl 22 varje dag när hon var tonåring, men lampan slocknade aldrig för 01.... Skäms

Semester. Låååång semester, så jag har varit "hemma" i japan i två månader nästan. Det var jag ta mig tusan värd. Och nu har jag dåligt samvete för det. Ingen sa att det skulle vara lätt....

Nä ungar är la såna... Men det är han själv som får vara trött dagen efter. Förhoppningsvis lär han sig. Vad ska man göra liksom? Dra proppen till hans rum och ställa ipaden på timer?

Det där samvetet blir man aldrig av med.

Svar på tråden Vad har du på ctrl + z?