• Maryam88

Bor i sanitär olägenhet

Anonym (Hemskt) skrev 2014-01-26 15:38:55 följande:

Jag vill inget ont. Vill att både TS OCH hennes fina hundar ska må bra och ha det fint och rent runt sig. Jag är bekymrad över att TS är en missbrukare och under missbruksperioderna tror jag det är svårt för ts att ta hand om sina hundar. Det är nog därför det ser ut som det gör. Ts borde kanske lämna ifrån sig hundarna TILL en familjemedlem en period för att komma på fötter igen och då hämta hem hundarna! Besöka hundarna, leka, mysa och gå ut med dem kan ts göra varje dag ändå!
    Ofta är de djur som får personer med problem att "rycka upp sig". Skulle TS nu hamna så lågt att hon behöver läggas in finns säkert familj som kan ta hand om hundarna då. Just nu har TS de extremt stökigt hemma vilket inte är de normala, så du behöver nog inte oroa dig över hundarna.. Dom har de nog bättre med ts än någon annan just nu. 
  • Maryam88

TS jag hoppas verkligen du släpper in ditt boendestöd. Du har inte haft hjälp sen början på december. Klart de är lätt att de utartar sig i kaos. Hon kommer för att hjälpa dig. Ni kan kanske hjälpas åt.

Svar på tråden Bor i sanitär olägenhet