• 223

Gratis babypaket

"Här kan du beställa Kronans Babygåva, som innehåller smakprov från oss och våra samarbetspartners samt fina erbjudanden till dig som är nybliven förälder. Värdet på produkterna i Babygåvan är ca 240 kr, värdet på erbjudandena är ca 700 kr. Innehållet i babygåvan varierar mellan de olika upplagorna. Babygåvan är helt kostnadsfri."

http://www.kronansdroghandel.se/Radgivning/barnklubb/Bestall-babypaket

Vet du fler ställen där man kan få gratis produkter till baby? 
  • Svar på tråden Gratis babypaket
  • Anaerob

Apoteksgruppen Babyboxen

• Frögurka

Gravidpaketet från alltforforaldrar.se
    Om man gillar mam på FB sp får man en gratis napphemskickad.
    Man kan få dubbelt av alla boxar o liknande genom att även anmäla pappan.

• Kejo

En liten varning bara: Om du uppger telefonnummer i samband med beställning (gäller iaf Babyboxen) så kommer du garanterat att få hysteriskt många säljsamtal. Jag gjorde det misstaget och kära nån som det har ringt säljare till mig. Allt från barnböcker till försäkringar, usch! Går kanske att klicka i ngnstans att man inte vill ha samtal, ha det i åtanke

• choklad

Ytterligare en varning. Om något skulle gå fel och du förlorar ditt barn så får du leva med att få brev av typen "ditt barn är nu snart 1 år och börjar se världen med nya ögon. Då kan ni behöva bla bla bla". En ganska jobbig påminnelse om det barn man förlorat som en vän till mig får dras med trots åtskilliga mail och telefonsamtal till dem om att hennes barn dött vid födseln.

Svar på tråden Gratis babypaket