• Fundersam93

Sprucken hud på kuken efter sex

Halloj.

Nu är det så att jag fått sprickor på förhuden efter sex med min flickvän. Det är på sidan mot mig själv (Övre sidan) och det är som sträck som går lodrätt och kanske är någon centimeter långa och det är några stycken. Först trodde jag det uppstod efter att hon sugit av mig men då jag inte tyckt att hon använt tänderna så kändes det konstigt då jag inte kan komma på något annat vasst i hennes mun. 

Tänkte att det kanske kunde uppkommit då hon är väldigt trång,  Det var som värst några dagar innan julafton och eftersom vi inte ens varit tillsammans ett år än och har sex mer eller mindre varje dag så var det ganska jobbigt. Vi kunde ta pauser i några dagar och jag smörjde med en receptlagd kräm jag fick långa i somras av min mor när jag nästan hade tredje gradens brännskador på låren men det hjälper inte. Kvittar om jag duschade på morgonen och smörjde in det så såg det bara ut som flens vid lunch och var kladdigt o äckeligt. Såren revs ju upp mer och mer varje gång jag drog back förhuden för att tvätta/smörja det så det läkte inte ordentligt, (Även när jag duscha så ville jag inte utesluta att tvätta ollonet liksom.)

Men det hela blev bättre, kanske inte helt läkt men nu börjar jag känna av att det är påväg tillbaka till det värre stadiet igen och undrar om det finns någon som varit med om detta eller vet några tips på något jag kan göra för att det ska läka ordentligt utan att behöva gå sexlös i typ 2-3 veckor när man bara är 20år och kuken nästan ställer sig i givakt när jag ser henne?

Tack på förhand.

• Svar på tråden Sprucken hud på kuken efter sex
  • Anonym (svampinfektion)

Låter dom svamp. Se till att ni båda går behandling.

• Fundersam93

Syftar du på att det ser ut som flens så är det p.g.a salvan, var kanske otydlig där. Smörjar jag inte med salvan så är det ju inga fel om man säger så.

• Nyfikna72

Det lär nog läka om du ger sjutton i att sträcka ut huden, dvs få stånd........kan tyckas tufft men du lever nog säkert i 60 år till så du hinner nog pippa.........ett bra sätt att slippa sånt här är kanske att se till att hon är rejält våt, har man bråttom så blir det nog inget bra.....tror ärligt talat inte att tjejer skiljer sig så väldeliga därnere så de som upplever tjejer för trånga har nog garanterat för bråttom.

• Anonym (Look)

Jag hade samma problem å det löste sig när min tjej skaffade sig intimtvål å det hjälpte för mig, vet inte om det var just det som löste problemet men har läst i efterhand att det kan bli så om tjejen har dåligt pH värde där nere!

• Anonym (Svamp)

Tycker också att det låter som att det kan vara svamp, sår eller liknande som inte läker är tyvärr ofta det. Men det är ju lätt att bli av med i alla fall! :)

• Fundersam93
    Nyfikna72 skrev 2014-01-26 18:13:06 följande:
    Det lär nog läka om du ger sjutton i att sträcka ut huden, dvs få stånd........kan tyckas tufft men du lever nog säkert i 60 år till så du hinner nog pippa.........ett bra sätt att slippa sånt här är kanske att se till att hon är rejält våt, har man bråttom så blir det nog inget bra.....tror ärligt talat inte att tjejer skiljer sig så väldeliga därnere så de som upplever tjejer för trånga har nog garanterat för bråttom.

Hon är oftast våt innan penetration, annars använder vi glidmedel (vid mens t.e.x om hon ändå "ska" ha sex trots det och då är det även kondom inblandat) Men trots det är hon väldigt trång och oftast så är det mycket saliv inblandat innan jag kör in.

Anonym (Look) skrev 2014-01-26 18:22:34 följande:
    Jag hade samma problem å det löste sig när min tjej skaffade sig intimtvål å det hjälpte för mig, vet inte om det var just det som löste problemet men har läst i efterhand att det kan bli så om tjejen har dåligt pH värde där nere!

Tror hon har en intim tvål för att hålla sitt pH värde i shack, inte as insatt i det dock, men kanske bör kolla lite på det hela =)

Anonym (Svamp) skrev 2014-01-26 19:58:09 följande:
    Tycker också att det låter som att det kan vara svamp, sår eller liknande som inte läker är tyvärr ofta det. Men det är ju lätt att bli av med i alla fall! :)

Det låter ju trist, ska man behöva gå o hala fram lill-runar för en doktor alltså? :/

• Anonym (svampinfektion)

Syftar inte på salvan utan på huden som verkar röd och irriterad och spricker. Jag tror alla som haft svamp känner igen sig i det. Ni måste båda behandlas isåfall.

• Fundersam93
    Anonym (svampinfektion) skrev 2014-01-27 16:15:11 följande:
    Syftar inte på salvan utan på huden som verkar röd och irriterad och spricker. Jag tror alla som haft svamp känner igen sig i det. Ni måste båda behandlas isåfall.
    Det  är ju inte rött osv, utan bara ett sår som ser ut att ha blivit av att huden inte varit tillräkligt så den spruckit (Typ som en bristning)
  • Anonym (HD)

Det kan vara din förhud som är lite för trång, då blir det lätt sprikor och skavsår.

• Anonym (HD)
    Anonym (HD) skrev 2014-01-29 19:54:58 följande:
    Det kan vara din förhud som är lite för trång, då blir det lätt sprikor och skavsår.

Det kan vara din förhud som är lite för trång, då blir det lätt sprickor och skavsår
Svar på tråden Sprucken hud på kuken efter sex