Sprucken hud på kuken efter sex
Halloj.
Nu är det så att jag fått sprickor på förhuden efter sex med min flickvän. Det är på sidan mot mig själv (Övre sidan) och det är som sträck som går lodrätt och kanske är någon centimeter långa och det är några stycken. Först trodde jag det uppstod efter att hon sugit av mig men då jag inte tyckt att hon använt tänderna så kändes det konstigt då jag inte kan komma på något annat vasst i hennes mun.
Tänkte att det kanske kunde uppkommit då hon är väldigt trång, Det var som värst några dagar innan julafton och eftersom vi inte ens varit tillsammans ett år än och har sex mer eller mindre varje dag så var det ganska jobbigt. Vi kunde ta pauser i några dagar och jag smörjde med en receptlagd kräm jag fick långa i somras av min mor när jag nästan hade tredje gradens brännskador på låren men det hjälper inte. Kvittar om jag duschade på morgonen och smörjde in det så såg det bara ut som flens vid lunch och var kladdigt o äckeligt. Såren revs ju upp mer och mer varje gång jag drog back förhuden för att tvätta/smörja det så det läkte inte ordentligt, (Även när jag duscha så ville jag inte utesluta att tvätta ollonet liksom.)
Men det hela blev bättre, kanske inte helt läkt men nu börjar jag känna av att det är påväg tillbaka till det värre stadiet igen och undrar om det finns någon som varit med om detta eller vet några tips på något jag kan göra för att det ska läka ordentligt utan att behöva gå sexlös i typ 2-3 veckor när man bara är 20år och kuken nästan ställer sig i givakt när jag ser henne?
Tack på förhand.