Någon med AMH så lågt som 0,2 som blivit gravid på första eller andra försöket av Ivf?
Chileka skrev 2020-03-24 20:58:49 följande:
Japp! Jag gjorde ivf 2018, 39 år på mitt 40:e och hade amh 0.2. Gjorde en IVF som gav 4 äggblåsor varav endast EN var duglig. Den sattes in och blev min dotter som nu är hur frisk och livlig som helst, 15 månader gammal. Känns ju nästan overkligt nu när jag skriver detta men så viktigt att i all småbarnsstress tänka efter och vara tacksam en stund. Det går! Men jag tror jag hade en otrolig tur, vi fick högsta vinsten!! Vi hade försökt på egen hand i ca 1,5 år innan vi bestämde oss för IVF. Lycka till alla som kämpar, jag vet vilken ångest det är. Jag hoppas att allt ordnar sig för er!
Kanske läser du inte denna tråd längre men jag chansar :)
Vad roligt att läsa att det har gått så bra för dig, det ger hopp! Jag är mitt inne i en ivf, på torsdag har jag tagit sprutor i en vecka och på fredag är första ultraljudet. 34 år, 0,5 amh och 11 fsh.
Minns du vad du fick för sprutor och dos? Jag kör en kombo med Bemfola och Menopur, det sägs att Bemfolan kan hjälpa till vid lågt amh (hoppas det stämmer).