Ska jag höra av mig?
Jag var ute för några helger sedan och då träffade jag en kille som jag dansade med och sen hånglade vi. Han frågade om jag ville följa med hem, men jag hade ingen möjlighet till det och tänkte att vi kanske träffas nån annan gång.
Nu tog jag modet till mig och skrev ett sms till honom i måndags. Han svarade efter nån timma och det lät som bra. Sen skrev jag till svar att det var tur att jag skickade sms:et till rätt person. Sen efter nån timme till skrev han igen. Han frågade vad jag gjorde och så...det blev väl allt som allt fyra fem sms under kvällen. Han avslutade det sista med "vi hörs, godnatt". Han hörde inte av sig igår och inte jag heller, vill ju inte verka helt påflugen jag känner ju inte honom. Nu undrar jag, ligger bollen hos honom? Blir det fel om jag skickar ett sms ikväll, om inte han hör av sig? Jag vet ju inte vad han tyckte om att jag ens skrev till honom, vet ju inte ens vad jag vill.... Är som bara nyfiken på honom, tyckte att han verkade så snäll och söt. Vad gör jag?