• Anonym

Ska jag höra av mig?

Jag var ute för några helger sedan och då träffade jag en kille som jag dansade med och sen hånglade vi. Han frågade om jag ville följa med hem, men jag hade ingen möjlighet till det och tänkte att vi kanske träffas nån annan gång.

Nu tog jag modet till mig och skrev ett sms till honom i måndags. Han svarade efter nån timma och det lät som bra. Sen skrev jag till svar att det var tur att jag skickade sms:et till rätt person. Sen efter nån timme till skrev han igen. Han frågade vad jag gjorde och så...det blev väl allt som allt fyra fem sms under kvällen. Han avslutade det sista med "vi hörs, godnatt". Han hörde inte av sig igår och inte jag heller, vill ju inte verka helt påflugen jag känner ju inte honom. Nu undrar jag, ligger bollen hos honom? Blir det fel om jag skickar ett sms ikväll, om inte han hör av sig? Jag vet ju inte vad han tyckte om att jag ens skrev till honom, vet ju inte ens vad jag vill.... Är som bara nyfiken på honom, tyckte att han verkade så snäll och söt. Vad gör jag?

• Svar på tråden Ska jag höra av mig?
  • Fru Höstlöv

Jag tycker du ska SMSa honom.

• Vanilj

Fråga ifall han vill hitta på något med dig.

Lycka till!

• memlan

Jag tycker också att du ska SMSa honom, är inte mycket för det här med "taktik-
    väntan"...

Lycka till, hoppas att det leder till nå'tt kul!

• Wirra

äsh va fasen...
    om du är nyfiken så skicka ett sms och fråga om ni ska hitta på nåt då.

Du kan ju inte få mer än nej.

friskt vågat... du vet

Att han inte hörde av sig i går behöver ju inte betyda att han inte vill nåt, det kan ju vara för att HAN inte vill verka för påflugen.

du hörde ju dessutom inte av dig på minst en vecka vad jag kan förstå.. (träffades för ett par helger sen, smsade i måndags)

Som sagt, är du nyfiken på honom så våga chansa.
    Jag tycker det är så tjatigt med det där "spelet":
    om jag ringde igår, då måste han ringa först innan jag kan göra det igen...
    han sa så och så, när kan jag då säga att jag tycker om honom...
    bla bla bla.

gör det du känner för och så blir det som det blir

• Anonym

Men oh jag är för blyg för det, bara det att skriva till han överhuvudtaget var helt galet Ja kanske... jag väntar till ikväll, om han inte skrivit då kan jag ju höra av mig kanske... det verkar inte för påfluget då? Han verkar vara av samma sort, han skrev att han inte brukar göra sånt här.

• Fru Höstlöv

Friskt vågat, hälften vunnit, säger jag.
    Om du sitter och tänker på honom är det dumt att låta blyghet stå i vägen. Du får ju iaf veta något om du messar honom.

• Vanilj

Nej jag tycker inte du är påflugen man får ju ta chansen om man tycker det är det värt.
    Annars kommer man ju ingen vart...
    Kom igen ny, ta tag i det

• Anonym

Oj vad många som skrev Nä det är ju inte det att jag försöker vänta ut honom på det sättet, han verkar som vara försiktig själv så jag vill ju inte skrämma bort honom...

• Anonym

Oj vad många som skrev Nä det är ju inte det att jag försöker vänta ut honom på det sättet, han verkar som vara försiktig själv så jag vill ju inte skrämma bort honom...

• Fru Höstlöv

Om han själv är försiktig kanske han behöver en liten puff så han vet att du är intresserad?
    Annnars kanske han bara låter det vara juh.

Svar på tråden Ska jag höra av mig?