Bf September 2014
Jag och min man ska ha barn i mitten av september! Vi hoppas att "scooby doo" vill stanna kvar.
Jag och min man ska ha barn i mitten av september! Vi hoppas att "scooby doo" vill stanna kvar.
Kanske skulle skriva då att jag själv är 26 år och min make är 28 år. Vi har två barn sedan innan en pojke som blir 5 i april och en flicka som blev 1 i december.
Jag har också dåligt järnvärde. Men hon sa att jag ska börja i v. 20. Nu fasar jag för detta eftersom jag gått igenom samma sak med de andra. Jag mår JÄTTE dåligt av tabletterna.
[quote=72592589][quote-nick]Firran skrev 2014-02-23 17:37:41 följande:[/quote-nick]Varför ska du börja så sent om du har dåligt nu?? Man mår ju dåligt om det blir för lågt!! Du kan köpa blutsaft istället.. Ganska äckligt men effektivt och gör ingen skillnad på magen... Jag hade inte "superlågt" värde och eftersom jag kräks så mycket av tabletterna så ville hon inte att jag skulle ta dem tidigare eftersom jag ändå mår så illa. Blutsaft provade vi när jag väntade första barnet och det höjde inte mitt järnvärde så mycket som BM ville. Nu har jag fått en juice med extra järn och folsyra i så den dricker jag varje morgon.
Har mått otroligt illa i helgen och gick ner lite i vikt men bara 1 kilo så inte så farligt i alla fall. Men idag är det mycket bättre!
Försöker ladda upp bild men går inte alls
Jag är svullen på kvällarna och nästintill platt på dagarna. Förutom om jag är kissignödig då får jag en liten bebismage.
Har ingen ipad. Har en galaxy platta och en galaxy tele.
Får se om jag orkar greja med laptopen sen då för de borde ju gå... Vi har börjat prata om jobb. Funderar på att kanske jobba en eller två månader innan semestern och sedan bara vänta ut bebisen. (Fick senaste barnet 10 dagar för tidigt). Man vet ju inte när bebben vill ut. Förra gången slutade jag jobba 6 veckor innan hon tittade ut och de va jätte skönt att gå av då! Men är så sugen på att jobba lite i alla fall.