• livan86

Bf September 2014

Hej! Får man va med?
    Är 28år, sambon 34!
    Vi har varsin dotter sen tidigare, min fyller 8 i juli å hans 10 i april.
    Väntar nu vårt första gemensamma barn i september i år.
    Vi bor i Göteborg

• livan86

Alltså, jag måste bara fråga... på en vecka nu har min mage växt extremt mycket. ser ut som jag e i 5/6månaden typ... helt galet.... nån mer som vart med om det..?
    jag menar det borde ju inte synas alls egentligen?

• livan86

Jag är i 10+1, alltså rätt tidigt för att ha mage.. Men det syns! Va inne å handlade igår och provade en jacka, expediten gratulerade mig för tillökningen...

• livan86
    Firran skrev 2014-02-27 20:43:00 följande:
    Nu kanske det funkar !! Här är min mage nu iaf :))
    åå va mysigt!!!

här är min mage

• livan86
    Firran skrev 2014-02-28 08:06:51 följande:
    Fiin syns ju bra på dig också!!!
    När hade du bf? :)
    23 september, är i v.11 nu.

min sambo vill inte att vi berättar för släkt å vänner försen efter KUB 17 mars, men jag vet inte hur ja ska kunna dölja det längre

• livan86

igår så försökte jag få min sambo att inse att jag fått mage.... han sa att de va chipsmage... vet inte om han lever lite i förnekelse kanske

• livan86

Jag är bara sugen på frukt och kall mat samt fisk. Ingen varmt, inget kött... Och massa dricka, vatten, saft!!!

När jag väntade min dotter va ja sugen på frukt och bakelser, tårtor och sånt

• livan86

Vi ska fråga om könet på RUL.

Hoppas de kan se, annars tänker ja boka och betala för ett extra UL

• livan86
    Firran skrev 2014-03-03 15:45:00 följande:
    Okej, fick upp nån minnesbild nu av att det va lite så när jag väntade dotter.. Åt aldrig varm mat nästan...
    kanske har med könet att göra
  • livan86
    Firran skrev 2014-03-03 22:17:40 följande:
    Kul att det är fler än jag som vill veta..
    Fått så mycket negativa kommentarer när jag berättade att vi tog reda på med dottern de typiska "det är ju halva grejen att inte veta, usch va tråkigt" osv...
    Men kändes inte tråkigt överhuvudtaget :))

äsch! varför lyssna på vad andra tycker... det är inte deras barn

jag vill veta, för att det känns mer praktiskt! och kul att veta också...
  • livan86
    längtarmkt skrev 2014-03-10 10:15:51 följande:
    Jag mår ganska bra, magen växer så det knakar verkligen! Snart v 16! Såååå overkligt! Är det någon mer än jag som har jättesvårt att äta fisk?! Jag mår jättelilla av det, så jag undrar om det finns något typ kosttillskott eller nåt som jag kan ta? Bebisen vill ju ha näringen liksom
    omega-3 borde väl vara bra? jag vet inte.. jag älskar fisk
  • livan86
    längtarmkt skrev 2014-03-21 09:00:22 följande:
    Jag ska göra rul i vecka 20 (19+0) hade så gärna velat fått komma tidigare! Tror jag kände första volten i magen igår, är vårt första barn detta. Och träffade massa kompisar igår varav den ena var fullständigt hänförd och tittade mig i ögonen med tårar och sa: vilken underbart fin mage du har! Blev så lycklig av hennes spontana sätt, liksom. Jag mår bättre, idag är sista dagen för sjukskrivningen så på måndag måste jag väl till arbetsförmedlingen, känns ju sådär. Får sån känsla av värdelöshet när jag går dit. Hoppas hitta något jobb snabbt! Men vad säger man? Hej jag är gravid, har ni något jobb till mig? Hoppas ni andra mår bättre också!
    va mysigt med första volten <3 en härlig känsla det där!

kanske kan du söka ett sommarjobb / vikariat bara?
Svar på tråden Bf September 2014