Bf September 2014
Får jag hänga med också? Jag är 26 år, sambon 31, och vi väntar vårt första barn. Bf 1 Sept. Det börjar bli en liten bulle nu
Får jag hänga med också? Jag är 26 år, sambon 31, och vi väntar vårt första barn. Bf 1 Sept. Det börjar bli en liten bulle nu
Åh, jag har inte rul förrän 8 april..... Men har intalat mig att det inte är så långt dit! Och det är det ju inte heller.
Jag har så svårt med min trötthet, och jag har ätit tillskott länge nu, med alla möjliga vitaminer och mineraler, äter Aco gravid. Ska jag behöva ta ännu mera järn..??
Hjälp!!! Min mage sväller så "snett"!! Ska det vara så. På högra sidan naveln sticker det liksom ut och det är väldigt hårt där inunder. Men inte alls lika på vänstra sidan. Är så varje morgon jag vaknar! Efter att jag fått kissa så blir det bättre, men känner fortfarande av det efteråt. Är det något av mina organ som trycker ut, eller vad?
[quote=72639855][quote-nick]Firran skrev 2014-02-28 19:50:11 följande:[/quote-nick]Det går inte från mobil.. Värdelöst men från Ipad gick det.. Ska också försöka få upp en bild sen, men nu är det först snutta kudde som gäller! Riktigt svullen nu, svärmor blev överlycklig ikväll!
natti!
Jag har ju lite bekymmer med jobb.... Börjar EVENTUELLT på nytt jobb 1 maj, säsongsjobb. Det sträcker ju sig till sena oktober nån gång, jag har ju beräknat datum 1sept.... Är så rädd att de kommer ge jobbet till någon annan om jag berättar att vi väntar barn redan nu.... Vill verkligen ha det här jobbet!! Hur ska jag bete mig med detta? Nån som har något bra tips?
Jag mår ganska bra, magen växer så det knakar verkligen! Snart v 16! Såååå overkligt! Är det någon mer än jag som har jättesvårt att äta fisk?! Jag mår jättelilla av det, så jag undrar om det finns något typ kosttillskott eller nåt som jag kan ta? Bebisen vill ju ha näringen liksom
Jag ska göra rul i vecka 20 (19+0) hade så gärna velat fått komma tidigare! Tror jag kände första volten i magen igår, är vårt första barn detta. Och träffade massa kompisar igår varav den ena var fullständigt hänförd och tittade mig i ögonen med tårar och sa: vilken underbart fin mage du har! Blev så lycklig av hennes spontana sätt, liksom. Jag mår bättre, idag är sista dagen för sjukskrivningen så på måndag måste jag väl till arbetsförmedlingen, känns ju sådär. Får sån känsla av värdelöshet när jag går dit. Hoppas hitta något jobb snabbt! Men vad säger man? Hej jag är gravid, har ni något jobb till mig? Hoppas ni andra mår bättre också!
/div> va mysigt med första volten <3 en härlig känsla det där! kanske kan du söka ett sommarjobb / vikariat bara?[/quote] Jaa, det är det att jag har ju varit sjukskriven nu och tappat mkt ork, tror inte jag fixar heltid heller. Träffade en bra Karl som hjälpte mig på af ia, så det kändes bra. Men à-kassa, kan man söka det på deltid?
[quote=72927413][quote-nick]Firran skrev 2014-04-04 09:24:07 följande:[/quote-nick]Jag har faktiskt använt vanligt från början.. Hade ett sensitive sköljmedel från start men inte så länge.. Har funkat bra.. Men sen är jag inte emot sköljmedel som vissa är... Ok, tack för svar. Alltså parfymfritt tvättmedel då eller?