Bf September 2014
Hej! Får jag också hänga på här? Väntar mitt och sambons andra barn, sonen blir 3 i juli. Bf runt den 25 september:) var på vul i v.7 och fick se ett friskt tickande hjärta :)
Hej! Får jag också hänga på här? Väntar mitt och sambons andra barn, sonen blir 3 i juli. Bf runt den 25 september:) var på vul i v.7 och fick se ett friskt tickande hjärta :)
Hjälp!!! Min mage sväller så "snett"!! Ska det vara så. På högra sidan naveln sticker det liksom ut och det är väldigt hårt där inunder. Men inte alls lika på vänstra sidan. Är så varje morgon jag vaknar! Efter att jag fått kissa så blir det bättre, men känner fortfarande av det efteråt. Är det något av mina organ som trycker ut, eller vad?
Är ni sugna på någon speciellt ??
Kommer inte ihåg att jag va det när jag väntade dottern ....
Men nu är jag så sjukligt sugen på salt !!! Och salt lakrits !!
Äter tomat med salt varje dag blir så sjukt sugen på det haha ....
Känns som om det hade vart nyttigare om man vart sugen på tex frukt :))
Får ni veta kön om ni vill på Rul?
Vill ni veta?
Jag hoppas verkligen den lilla vill visa sig för oss.. Så sjukt praktiskt att veta tycker jag!!
Jag är fortfarande sjukt trött och har fått en fruktansvärd foglossning :/ Foglossning är något helt nytt för nig då jag knappt hade "vanliga" krämpor när jag väntade sonen.. Lagom kul med en 3 åring och ett heltids jobb.. Jaja, det går väl över hoppas jag:)
Jag har inte känt av illamåendet på 1,5 vecka så ingen va gladare än jag ! Meeeen har spytt två mornar nu igen !!:((
Sitter och kollar på vagnar
Någon här som har en 2,5 åring och får syskon ?
Svårt tycker jag
Hr fått ögonen för Phil Teds navigator
Nån som har erfarenhet av de vagnarna ? Verkar ju väldigt smidiga !!!
Okej, ja det är ju en djungel! Jag älskar barnvagnar och har bytt 5-6 vagnar till olika märken med sonen, men är helt grön på syskonvagnar..
Okej.. Ja det där kan man diskutera i all evighet :)
Min dotter va absolut inte för liten vid 15 mån för att åka framåt..
Svårt det där med vagn..
En djungel :)
Nån som vill bjuda på en magbild?? :)
Jag kände en tydlig puff idag!!! :)