Inlägg från: Mammatillw |Visa alla inlägg
  • Mammatillw

Bf September 2014

Firran skrev 2014-03-17 20:18:12 följande:
    Åh jobbigt med förkylning ... Strepsils , det är såna där typ haldtabletter va ?

Tror det är såna jag har sugit på .. Stora gula hårda ... Men inte haft en tanke att man inte ska kunna ta dom ? Kan ju inte vara nån fara !!

Jag känner tydliga små puffar nu !!<3

Går in i vecka 17 imorn .....

Nej det är synd att det inte går från mobilen !!:( jag skickar bildern från telefon till mailen så spar jag de i ipaden och laddar upp de från den ...

Här är min senaste bild :) phpFUAyuB84728.jpg
    precis! Hmm, nej på Fass står det att det inte är testat och att man ska råd fråga läkare;s men vad kan hända liksom? :p åh, vilken fin mage! :) det är så roligt när man ser och känner.. Man får ju en helt annan känsla av graviditeten :)
  • Mammatillw
    Firran skrev 2014-03-18 07:17:01 följande:

Tack! :)

Blir förvirrad för ser inte ens bilden från telefonen :(

Familjeliv borde ju fixa en app till Android tycker jag!!

Finns ju till iPhone!

Nej jag tror inte det är nån fara faktiskt!!

Magen känns liten haha men den va liten länge med dottern också.. Sen så small det till haha..

Ja det känns inte lika overkligt när man börjar känna :))

Vart bor ni?

Jag bor i Västmanland :)

Jag ser den iallafall :) Hmm, finns det inte till android? Familjelivs appar överhuvudtaget borde ses över, ibland funkar ingenting! I Jämtland:)
  • Mammatillw

Hur är det med er? Besök hos bm på onsdag för att lyssna på lilla hjärtat samt boka tid för rul:) Hade tidigare bestämt mig för att jobba så länge jag orkar men ändrat mig nu. Ska söka grav.penning från 1 juli:) ska bli så skönt att få vara hemma sista tiden :) samt att jag ska gå ner i tid från nu:)

• Mammatillw
    Firran skrev 2014-03-24 06:53:44 följande:

Va skönt!

Jag går också på havandeskapspenning 1 juli,och har semester två veckor innan :) om jag inte blir sjukskriven.. Vart sjukskriven från vecka 27 sist

Nu har jag bara jobbat 75% så värre att bli sjukskriven nu..

Med mig är det bra.. Blir dock illamående ibland fortfarande vilket jag är vääääldigt less på.. Spydde två ggr igår..

Vi har rul den 31 och längtar såå :)

Går in i vecka 18 idag

.

Okej.. Men du har också en mindre att ta hand om hemma? Jag tänkte också ta semester innan, men tror jag sparar den till nästa sommar:)
  • Mammatillw

2a besöket hos bm idag, 13+5! Fina jätte mysiga hjärtljud hördes ca 150 slag/min?? Tid för rul 30/4 :) längtar ????

• Mammatillw
    Firran skrev 2014-03-31 16:01:41 följande:

Rul idag och allt såg toppen ut .... Fick datum 5 dagar tidigare så 27 augusti ... En liten lilla syster :) php3x1jyC14845.jpg

Vad roligt! Grattis:) Nu är det bara börja shoppa, det kommer jag göra,, men det är skönt stt veta efter rul:) på fredag är det läkarbesök hos mvc! Foglossning som gör att jag knappt kan gå, och en eventuell sjukskrivning:/
  • Mammatillw

Kände första rörelserna igår! :) som en liten fisk, kände i samma vecka med sonen också:) Ni som har erfarenhet av foglossning, kom med tips! Hur gör jag för att det inte ska bli så ont i slutet av dagen?

• Mammatillw

Mysigt! :) idag ska jag få hjälp av en sjukgymnast med foglossningen:) åh, vad jag längtar till 30 april:)

• Mammatillw

Längesen nu, rul den 30/4 och allt såg bra ut med våran lilla tös :) Sonen får sig en liten lillasyster:D Bf 29/9 :) dock hade idag en hinna/skiljevägg i livmodern som måste kollas upp igen på ett Tul i vecka 31+ :)

• Mammatillw

36+2 idag, väntar och väntar! Var till bm igår och skrev grav.sammanfattning och förlossningsbrev:) Har sjukt mycket förvärkar på kvällarna:p

• Mammatillw

38+0 idag, besök hos bm. Magen hade inte växt på 2 veckor:( så tillbaka om 6 dagar och mäta igen om hon inte kommit:) dessutom lovad en hinnsvepning då ocksåð???

• Mammatillw

Glömt att skriva, dottern tittade ut den 21/10. 8 dagar tidigare än beräknat :) En stört förlossning som höll på ett bli en hemfl:p värkar startade 06,20 och dottern föddes 06,55:p

Svar på tråden Bf September 2014