Pojkvän får inte sova över

Grejen är väll den till skillnad ifrån många andra i vår ålder så är han inte särskilt mobilberoende, så eftersom dagen spenderades med tv tittande & gos i soffan och lite skolarbete lämnade han mobilen på mitt rum så ringer de så hörs den inte ner. Som sagt en engångsföreteelse som jag tycker fick lite för stor konsekvens, visst att han blir varnad och kanske just denna veckan att inga övernattningar få ske hade vart en sak som man hade vart okej med men såhär permanent liksom...
Om 1 år är vi liksom myndiga och kan till och med flytta hemifrån, så de känns lite som att ta i detta...
Vill verkligen hjälpa honom...
Överlever gör vi, men de känns som att han blir lite förlöjligad eller som att de ser på honom som om han vore 13 år. Tyvärr så kan vi inte ses lika ofta för att våra scheman matchar väldigt dåligt, när han har långa dagar så har inte jag och vice versa sen som sagt träningar och de att våra kära busskort är tidsbegränsade.
Men men förmodligen så kommer de märka att hans humör blir annorlunda, att han sitter inne mer osv och då kanske lättar på trycket, i vanliga fall är han väldigt duktig på att meddela vart han är osv.
Puffar!